Clubman S Pepper White
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Een niet JCW wiel
Ja wat dan zoek iets apparts lekker googlen tot je er bij neervalt! En zoek iet wat niemand heeft of durft. Lekker ruig!
Succes met je keuze!
Ja wat dan zoek iets apparts lekker googlen tot je er bij neervalt! En zoek iet wat niemand heeft of durft. Lekker ruig!
Succes met je keuze!
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja die wielen van jou staan erg dik!!
moet maar is zien wat er allemaal te krijgen is... en anders blijf ik ook nog even rondrijden op mijn eigen velgen.. alleen spacers moeten er onderuit.. kan niemand meenemen en ook als ik de auto vollaad dan loopt hij aan als ik over hobbels heen ga
Olaf
moet maar is zien wat er allemaal te krijgen is... en anders blijf ik ook nog even rondrijden op mijn eigen velgen.. alleen spacers moeten er onderuit.. kan niemand meenemen en ook als ik de auto vollaad dan loopt hij aan als ik over hobbels heen ga
Olaf
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
zojuist onderstaand bericht ontvangen van Klas van Vuure direct een afspraak gemaakt voor maandag 9 feb. aanstaande
Me = Happy
Van: Klaas van Vuure [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 28 januari 2009 16:29
Aan: Olaf Vermeulen
Onderwerp: RE:
We hebben vandaag te horen gekregen van de interface leverancier dat de R55 en R56 van na 10-2007 eindelijk gekraakt is.
Wij kunnen dus nu gaan tunen maar wat wij zoeken is een test auto om de software te schrijven.
Die het eerste een afspraak kan en wil maken die doen wij in ruil daarvoor geheel gratis.
Reken er wel op dat het een hele dag kan duren!
Ik hoor graag van u of u van dit aanbod gebruik wilt maken.
Met vriendelijk groet
Klaas van Vuure
www.minispeed.nl
Van: Klaas van Vuure [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 28 januari 2009 16:29
Aan: Olaf Vermeulen
Onderwerp: RE:
We hebben vandaag te horen gekregen van de interface leverancier dat de R55 en R56 van na 10-2007 eindelijk gekraakt is.
Wij kunnen dus nu gaan tunen maar wat wij zoeken is een test auto om de software te schrijven.
Die het eerste een afspraak kan en wil maken die doen wij in ruil daarvoor geheel gratis.
Reken er wel op dat het een hele dag kan duren!
Ik hoor graag van u of u van dit aanbod gebruik wilt maken.
Met vriendelijk groet
Klaas van Vuure
www.minispeed.nl
Onze sponsors