Ben ik niet met je eens, die van mij loopt prima met de standaard injectorenDaveke schreef:Nope, 1320 adviseert het om het bij elke nokkenaswissel te doen.
Ik heb bestanden gezien van Mini's met een standaard set injectoren of zelfs JCW injectoren op andere nokkenassen en daar wordt je echt NIET blij van
X-treme Mini
- werner
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Katwijk
Bericht
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
550 inj als je sprintex gaat of rotrex
Ik heb toch ff gebeld met Sam en die zegt tot 7500 toure is de 380 inj goed genoeg je kan 440 inj rijden maar dat schiet niet o op omdat de spuitmond het zelfse is als 380inj dus als je swapt neem 550inj maar hoeft nietwerner schreef:Ben ik niet met je eens, die van mij loopt prima met de standaard injectorenDaveke schreef:Nope, 1320 adviseert het om het bij elke nokkenaswissel te doen.
Ik heb bestanden gezien van Mini's met een standaard set injectoren of zelfs JCW injectoren op andere nokkenassen en daar wordt je echt NIET blij van
550 inj als je sprintex gaat of rotrex
burn rubber not your soul


- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
http://www.motoringalliance.com/forums/ ... z1r6OSYaBw
Alstu, standaard injectoren en JCW injectoren zijn niet goed voor applicaties die ver doorgedreven zijn
Alstu, standaard injectoren en JCW injectoren zijn niet goed voor applicaties die ver doorgedreven zijn
- X-treme Mini
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Vooral naar het grafiekje onderaan....De AFR
Ik ken er weinig van maar misschien dat iemand die er wel iets van weet commentaar kan geven vanaf 6000 toeren...
Is hoger beter of net niet..........
En ja dit is tuning met standaard S injectoren
Laat u trouwens niet misleiden door de hoofding.....(Dit was een baserun van toen hij door een andere tuner gedaan was)
Sorry voor de off topic, maar kijk toch even naar de volgende grafiek!werner schreef:Ben ik niet met je eens, die van mij loopt prima met de standaard injectorenDaveke schreef:Nope, 1320 adviseert het om het bij elke nokkenaswissel te doen.
Ik heb bestanden gezien van Mini's met een standaard set injectoren of zelfs JCW injectoren op andere nokkenassen en daar wordt je echt NIET blij van
Vooral naar het grafiekje onderaan....De AFR
Ik ken er weinig van maar misschien dat iemand die er wel iets van weet commentaar kan geven vanaf 6000 toeren...
Is hoger beter of net niet..........
En ja dit is tuning met standaard S injectoren
Laat u trouwens niet misleiden door de hoofding.....(Dit was een baserun van toen hij door een andere tuner gedaan was)

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vergelijk maar,
Dit was de mijne na de eerste keer 1320

Zie het rommelige verloop in de eerste grafiek van de zwarte lijn, lagere waarde is rijker. Hij start dus vrij arm, wordt dan rijker, wordt dan weer armer, topt bij 6400 toeren - waar de standaard injectoren dus op hun max draaien, en wordt dan weer armer (op een punt waar je dat niet wil hebben!)
Bij mijn curve zie je de waarde van arm langzaam rijker worden naarmate de toeren oplopen, zo wil je je curve opbouwen
Dit was de mijne na de eerste keer 1320

Zie het rommelige verloop in de eerste grafiek van de zwarte lijn, lagere waarde is rijker. Hij start dus vrij arm, wordt dan rijker, wordt dan weer armer, topt bij 6400 toeren - waar de standaard injectoren dus op hun max draaien, en wordt dan weer armer (op een punt waar je dat niet wil hebben!)
Bij mijn curve zie je de waarde van arm langzaam rijker worden naarmate de toeren oplopen, zo wil je je curve opbouwen
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
Oke dit is bij mij niet het geval davy mijn heeft sws geen enkele dip en mengsel verhouding is en blijft bij mij goes tot aan 7600 toure er zijn zelfa autos die rijdenet standaard injectoren en hebben Zo een 240 pk
burn rubber not your soul


- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ok,
Lees eerst dat topic maar even helemaal door.. Praten we dan verder
Ieder moet vooral zn eigen ding doen, kleinere injectoren op 100% van hun duty-cycle laten draaien is gewoon niet goed. Feit.
Ze zijn nu zelfs aan het testen met 700, of 800cc injectoren in Engeland op motoren met +/- 350 pk. Vind jij het dan niet gek dat je met jouw 254 pk met 380 toekomt..? Ik bedoel, wel een wereld van verschil he... Denk je niet dat een 550 op jouw setup bijvoorbeeld beter af te stellen is? En dan heb ik het niet enkel over mengselverhouding, want dat staat daar los van. Ik heb het over duty-cycle (daar heb ik Ghisbert nooit over gehoord tijdens alle keren dat ik daar gemapt heb) en over het nevelpatroon bij een maximale belasting?
Plus daarbij, ik denk zelfs dat je met 550's en een aangepaste mapping PK's zou winnen
Lees eerst dat topic maar even helemaal door.. Praten we dan verder
Ieder moet vooral zn eigen ding doen, kleinere injectoren op 100% van hun duty-cycle laten draaien is gewoon niet goed. Feit.
Ze zijn nu zelfs aan het testen met 700, of 800cc injectoren in Engeland op motoren met +/- 350 pk. Vind jij het dan niet gek dat je met jouw 254 pk met 380 toekomt..? Ik bedoel, wel een wereld van verschil he... Denk je niet dat een 550 op jouw setup bijvoorbeeld beter af te stellen is? En dan heb ik het niet enkel over mengselverhouding, want dat staat daar los van. Ik heb het over duty-cycle (daar heb ik Ghisbert nooit over gehoord tijdens alle keren dat ik daar gemapt heb) en over het nevelpatroon bij een maximale belasting?
Plus daarbij, ik denk zelfs dat je met 550's en een aangepaste mapping PK's zou winnen
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
Pk winnen doe je er niet mee zei gishbert de injector is alleen beter af te stellen hij zei je kan het doen is alleen niet noodzakelijk
burn rubber not your soul


- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Bericht
Ja nou me auto rijd nog steeds goed motor lampje is weg dankzij beek en geen last van noodloop of dergelijke ander shit
burn rubber not your soul


- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors



















