Wel lekker dik, kun je mooi meer blèren!
JunkyXL … verkocht ...
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
me happy...
nu zien of ik niet ook naar n spaghettitje moet om optimaal gebruik te maken, volgens mij heb ik ervoor gewoon 1 standaard buisje 50mm oid zitten... dan kan je erna wel n dikke pijp nemen, maar de kleinste maat bepaald toch weer het geheel... sound zou wel wat beter moeten wezun
nu zien of ik niet ook naar n spaghettitje moet om optimaal gebruik te maken, volgens mij heb ik ervoor gewoon 1 standaard buisje 50mm oid zitten... dan kan je erna wel n dikke pijp nemen, maar de kleinste maat bepaald toch weer het geheel... sound zou wel wat beter moeten wezun
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht

(hoe doen anderen dat?)
echt niet, zeker niet als die er morgen onder zou zitten... maar alleen in de auto en dan n soundclip maken wordt lastigdenizg schreef:Mooi spull! Ben inderdaad ook erg benieuwd naar het geluid, maar zal vast weer 2 weken overheen gaan met 10 spypics jou kennende![]()
(hoe doen anderen dat?)
i stand correcteddenizg schreef: Enneh die SS paardjes zijn toch echt rood hoor![]()
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
spruitstuk en hoe dan verder, ik heb nog n tussenstuk oid nodig toch? vernauwd die niet?
werner schreef:Als je meer flow wil in de uitlaat kun je bij het spruitstuk ook de pré kat er uit halen.
Dit is de goedkoopste oplossingWil je het beste neem dan een milltek spruitstuk met een 200 cel kat
Onze sponsors