Als die toch op de brug staat gaat dan meteen de schroefset eronderwernerisabelle schreef:Ohw.... Ok...
Als de spullen binnen zijn gaat de auto even op de brug om toekijken welke onderdelen we nog meer nodig hebben.
Miss kan hij het y stuk ook zelf bakken.
We zullen zien
Dank voor de tip....
Onze R55 -> weer wat gedaan
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht
- wernerisabelle
- Be Mini

Bericht
Dempers zijn inmiddels binnen.
Ophangpunt en rubber zijn er inmiddels ook
Nu alleen nog een geschikt "y" stuk vinden en dan moeten we maar eens gaan monteren....
Ophangpunt en rubber zijn er inmiddels ook
Nu alleen nog een geschikt "y" stuk vinden en dan moeten we maar eens gaan monteren....
Gr Werner
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Onze R55 -> terug van modball en S achterkant erop
Gaaf Modball staat ook hoog op mijn lijstje.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je reed lekker door zondag op de A4 na de Swetterhage rit! 
- StefanCS
- Bijna verslaafd

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
en dan? deze misschien?wernerisabelle schreef:thanx!
sinds gisteren in het bezit van de schroefset en een JCW voorbumper.
Nu snel even de grilletjes bestellen en een afspraak maken voor montage.
Dan ook maar eens de beltline plakken....
en dan...
tja
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- wernerisabelle
- Be Mini

Bericht
Die wil ze niet kwijt...
Kijk maar naar de prijs...
Kijk maar naar de prijs...
Gr Werner
- speedy
- NMC Legend

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

Zeg waar blijven die plaatjeswernerisabelle schreef:De voorbumper zit op de de auto, alleen nog het sleepoogkapje laten spuiten.
Bij BMW hebben ze drie keer de verkeerde binnen gekregen...
Vrijdag lekker in het zonnetje de zwarte beltline geplakt, wat een werk is dat zeg..
Het is 95% geluk.
Wie weet doe ik Um hier en daar nog even over.
Dinsdag eindelijk maar eens de schroefset monteren en dan komen de plaatjes.

- wernerisabelle
- Be Mini

Bericht
Re: Onze R55 -> weer wat gedaan
zo,
na een tijdje even niet aktief geweest te zijn ivm drukte op het werk ben ik weer ingelogd.
De mini staat weer op de winterset (staal)
verder is er niet erg veel meer gebeurt.
Het enige is dat de Dotz velgen te koop zijn omdat ik een maat smallere velgen wil.
Zoals veel weten ben ik niet gecharmeerd van de getrokken band.
ik hoop dat 2014 weer een aantal mods gaat opleveren.
na een tijdje even niet aktief geweest te zijn ivm drukte op het werk ben ik weer ingelogd.
De mini staat weer op de winterset (staal)
verder is er niet erg veel meer gebeurt.
Het enige is dat de Dotz velgen te koop zijn omdat ik een maat smallere velgen wil.
Zoals veel weten ben ik niet gecharmeerd van de getrokken band.
ik hoop dat 2014 weer een aantal mods gaat opleveren.
Gr Werner
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Waarom heb je die koplampen nog niet terug dan Benno?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik spreek mijn vertrouwen en verwachting uit dat dit netjes, en buiten het forum, geregeld wordt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
Volgens mi is er hier een dikke update
laat de foto's maar door komen

Onze sponsors