Dat zijn net de enige die ik gespoten heb
Quinten's R53 m7 cai p 32
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die van de tweeters en bij de asbak klik je met een schroeverdraaier zo los ..
- MartinG
- Bijna verslaafd

Bericht
Dat ziet er dik uit en goed om te zien dat het ook staat want het idee om al het zilver plastic zoals downtubes zwarte te spuiten zat ook al in mijn hoofd maar twijfelde of het wat werd.
Dat carbon, is niet echt toch, heb je dat bekleed? ziet er netjes uit!
Dat carbon, is niet echt toch, heb je dat bekleed? ziet er netjes uit!
- Quinten
- Be Mini

Bericht
Ik heb heel me interieur eruit gehaald en ben er mee naar kennisen van mij gereden, die hebben een bedrijf, http://www.autoglasperfect.nl/ ,
Daar ben ik met hun ben ik bezig geweest, en zoals je ziet leveren ze echt topwerk!
ik heb daar ook mijn ruiten laten blinderen en nu dus me interieur volledig gewrapt en wat een resultaat..
blijf er maar naar kijken, super te vrede erover.
Daar ben ik met hun ben ik bezig geweest, en zoals je ziet leveren ze echt topwerk!
ik heb daar ook mijn ruiten laten blinderen en nu dus me interieur volledig gewrapt en wat een resultaat..
blijf er maar naar kijken, super te vrede erover.
- Quinten
- Be Mini

Bericht
, maar het is gewoon zorge dat je rust bewaart en goed plakken en weer los en weer plakken en weer los en beetje fohnen tussendoor.. je krijgt het vanzelf door eigenlijk. geduld is wel een iets wat je zeker moet hebben.. hoe meer gedult en hoe meer tijd je ervoor neemt hoe mooier het wordt..
Ik had er niet heel veel ervaring mee, daarom mocht ik ook de makkelijke stukjes doen van me kennis en heeft hij alles gedaan met lastig hoekenSt.pierre schreef:Ziet er zeker top uit Quiten, Is het wrappen lastig ,had je er al ervaring mee of is het een kwestie van folie, fohn, stanleymes en geduld ?
Onze sponsors