smetje zijn Cooper D PW -met S bumper-
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- smetje
- Volledig MINI minded!

Bericht
wellicht dan ook de behuizing rond de mistlampen bestellen en eens in een zwart kleurtje steken.
de rest mag chroom blijven, het onderste deel van de mini is dan volledig zwart en het middenste deel zitten dan een aantal chroomaccenten in, het bovenste gedeelte is dan weer volledig zwart door het dak en de getinte ruiten.
daarjuist op realoem.com gekeken en de onderste grill zonder chroom is gewoon te bestellen dus...Tristan schreef:Supergave Dooper Smetje!!
Spoilertje heb je ook snel gezet zeg. Ga je je chromeline exterior ook helemaal zwart maken?
wellicht dan ook de behuizing rond de mistlampen bestellen en eens in een zwart kleurtje steken.
de rest mag chroom blijven, het onderste deel van de mini is dan volledig zwart en het middenste deel zitten dan een aantal chroomaccenten in, het bovenste gedeelte is dan weer volledig zwart door het dak en de getinte ruiten.
- modena
- Be Mini

Bericht
Smetje het ziet er super uit kerel,ik vind die strepen over de auto met het dunne streepje er naast ook super mooi(misschien ook wel iets voor mij)
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- modena
- Be Mini

Bericht
gr Jack(modena)
ja volgens mij zeker zo mooi en een stuk goedkopersmetje schreef:nope, wou eigenlijk enkel de voorbumper maar ga nu gewoon de dieselbumper wat aanpassen naar mijn smaak :winkjbcola schreef:Heb je nu eigenlijk die bumpers gekocht?
gr Jack(modena)
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
Onze sponsors