I know, dringend eens meeten om eens te meten etcMac Mini schreef:mooie pica's.. nu moet jij ook aan de streepjes geoffry..
GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gisteren nog een paar picca's geschoten.
Komen asap nog een paar nieuwe mods aan, maar ik moet me er gewoon toe zetten.
Ook mijn bumpert moet er volledig af, want heb een drempeltje te hard genomen en er is een deeltje omgebogen het metalen subframe vanonder

Komen asap nog een paar nieuwe mods aan, maar ik moet me er gewoon toe zetten.
Ook mijn bumpert moet er volledig af, want heb een drempeltje te hard genomen en er is een deeltje omgebogen het metalen subframe vanonder

- maus105
- Bonkey
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat een improvisé-statief wel niet kan doen voor de laatste twee..
(Een doklade en een geplooid bekertje van de McDo
)
Wou ervan profiteren en eens zien of ik HDR's kon maken door de exposure ne stop te verlagen en ene te verhogen, maar op de 30" sluitertijd maakte het niks uit
Morgen hopelijk wat kunnen modden
Blackouttape, driving lights grill maken, mss de leds steken van de groupbuy (als Greg komt opdagen)..
Binnen een maandje wrs op onderhoud, 20.000km, en ik denk dat ik ineens gaan zien of de deurklinken (en scuttles) in het DS kunnen komen..
En ik wil nieuwe velgen
Wou ervan profiteren en eens zien of ik HDR's kon maken door de exposure ne stop te verlagen en ene te verhogen, maar op de 30" sluitertijd maakte het niks uit
Morgen hopelijk wat kunnen modden
Blackouttape, driving lights grill maken, mss de leds steken van de groupbuy (als Greg komt opdagen)..
Binnen een maandje wrs op onderhoud, 20.000km, en ik denk dat ik ineens gaan zien of de deurklinken (en scuttles) in het DS kunnen komen..
En ik wil nieuwe velgen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
de subzero's toch maar niet monteren? mss heb ik wel interesse...
als Geo geen interesse heeft PM me anders ff...
als Geo geen interesse heeft PM me anders ff...
Onze sponsors