Xefke's Cooper S
- minibandit
- Mod virus alert!

Bericht
is uitverkocht sind begin februari blijkbaar...dus dat geld kan je alvast ergens anders aan "verkwisten"Xefke schreef:ik dacht da ie der geen meer had ?jbcola schreef:Je bent goe bezig Xefke!
Wat betreft die aeroset zou ik niet te lang wachten, ik denk dat Jonkers bijna uitverkocht is
- Xefke
- Be Mini

Bericht

Volgende mod wordt wss veertjes plaatsen... (hoor mij nu, de xenons zitten er nog niet in en ben al terug bezig
)
"Verkwisten" ?? Helemaal nietminibandit schreef:is uitverkocht sind begin februari blijkbaar...dus dat geld kan je alvast ergens anders aan "verkwisten"Xefke schreef:ik dacht da ie der geen meer had ?jbcola schreef:Je bent goe bezig Xefke!
Wat betreft die aeroset zou ik niet te lang wachten, ik denk dat Jonkers bijna uitverkocht is
Volgende mod wordt wss veertjes plaatsen... (hoor mij nu, de xenons zitten er nog niet in en ben al terug bezig

- Xefke
- Be Mini

Bericht
Ziezo... vandaag de Xenons nog een keer geplaatst
Eerst en vooral ervoor zorgen dat er geen vijsjes tussen de motor kunnen vallen...

Zo zou het dan moeten komen hé

Weer een lege motorkap dan

Zo die zitten erin

De vijsjes gewoon even bij HUBO gaan halen, een stuk goedkoper als bij BMW waarschijnlijk

ALL DONE !

Close Up

Nu staat ie klaar om morgen vroeg naar de dealer te rijden en software te laten aanpassen...
Groeten
Xefke
Eerst en vooral ervoor zorgen dat er geen vijsjes tussen de motor kunnen vallen...

Zo zou het dan moeten komen hé

Weer een lege motorkap dan

Zo die zitten erin

De vijsjes gewoon even bij HUBO gaan halen, een stuk goedkoper als bij BMW waarschijnlijk

ALL DONE !

Close Up

Nu staat ie klaar om morgen vroeg naar de dealer te rijden en software te laten aanpassen...
Groeten
Xefke
Laatst gewijzigd door Xefke op 28 feb 2008, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- Xefke
- Be Mini

Bericht
Ok.... SLECHT nieuws
Auto aan de computer... de update voor xenon kan niet gedaan worden... en ALLE verlichting op en in de MINI geeft fouten...
Oplossing voor de xenons => nieuwe kabelboom voor xenons 120 euro
Plaatsen van de nieuwe kabelboom voor xenon => ongeveer 500 euro....
>>>> Zeker dat het dan WEL werkt? => NOPE
IK SNAP HET NIET MEER....
waarom gaan die xenons bij anderen (sscooper, jurgen,...) wel en hier niet? ](*,) #-o
Dinsdag gaat de MINI weer binnen om de software van héél de auto na te kijken...
IK WORD EVEN ZOT OP DIT MOMENT :x
Als er iemand me eventueel zou kunnen helpen... zou leuk zijn...
Auto aan de computer... de update voor xenon kan niet gedaan worden... en ALLE verlichting op en in de MINI geeft fouten...
waarom gaan die xenons bij anderen (sscooper, jurgen,...) wel en hier niet? ](*,) #-o
Dinsdag gaat de MINI weer binnen om de software van héél de auto na te kijken...

- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
Das erg man, leef met uw mee..
Xefke schreef:Ok.... SLECHT nieuws
Auto aan de computer... de update voor xenon kan niet gedaan worden... en ALLE verlichting op en in de MINI geeft fouten...![]()
Dinsdag gaat de MINI weer binnen om de software van héél de auto na te kijken...![]()
Das erg man, leef met uw mee..
Onze sponsors