Maar Boudie ziet er goed uit. Ben benieuwd wat je met de wielkastranden gaat doen.
Boudie's pure silver "the business" Cooper
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heel het stuk eruit zagen?? Tegen die tijd dat je dat NETJES gedaan hebt zitten de 900 gaatjes er al in. Dan moet de gaas er nog tegenaan. Met een uurtje zaten mijn gaatjes erin 
Maar Boudie ziet er goed uit. Ben benieuwd wat je met de wielkastranden gaat doen.
- Boudie
- Mod virus alert!

Bericht
Update
Aerokit gemonteerd.
Wat een zware klus.Kleur verschillen,lastige boutjes,beschadigingen en niet uitgelijnt. Het is dus zaak om alles te camoufleren zodat het niet opvalt voor andere liefhebbers.In mijn rechterportier zit kleurverschil,door schadeherstel,wat me nog niet was opgevallen.Welke toch al een 1,5 jaar oud is.
Viel dus best zelf te doen met een hoop leercurves die tijd kosten.
Eigenlijk ben ik niet klaar met de voorbumper uitlijnen maar toch heel blij om de foto's te showen.

Wat een zware klus.Kleur verschillen,lastige boutjes,beschadigingen en niet uitgelijnt. Het is dus zaak om alles te camoufleren zodat het niet opvalt voor andere liefhebbers.In mijn rechterportier zit kleurverschil,door schadeherstel,wat me nog niet was opgevallen.Welke toch al een 1,5 jaar oud is.
Viel dus best zelf te doen met een hoop leercurves die tijd kosten.
Eigenlijk ben ik niet klaar met de voorbumper uitlijnen maar toch heel blij om de foto's te showen.

Laatst gewijzigd door Boudie op 15 dec 2007, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik zie 900 gaatjes!!!
maar staat hem goed boudie!!!
vind die grill zo ook wel stoer!! 
maar weet niet hoe het zou staan met mijn neusje en DL's ....
keertje PSen...
Thanks for the pics!!
uitlijning houdt uiteindelijk altijd nog wel wat te wensen over hoor...
succes!!
Coen
maar staat hem goed boudie!!!
maar weet niet hoe het zou staan met mijn neusje en DL's ....
keertje PSen...
Thanks for the pics!!
uitlijning houdt uiteindelijk altijd nog wel wat te wensen over hoor...
succes!!
Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Boudie
- Mod virus alert!

Bericht
Nee,zoveel mogelijk zilver onder de raamlijst-lijn.Chroom is ook zilver
Maaij schreef:Ziet er goed uit
Misschien de koffergreep in PS of zwart spuiten?
'Berthil schreef:Mooi gedaan
Ga je het nog zwart maken rond de 900 gaatjes?
Nee,zoveel mogelijk zilver onder de raamlijst-lijn.Chroom is ook zilver
Replica MINI Cooper S JCW GP velgen. Met iets matter zwart dan andere replica's.happily schreef:Ziet er heel netjes uit............. Wat voor velgen zijn het die je gemonteerd hebt?

Onze sponsors