Ik heb die van jullie gezien! En nu ook het verhaal achter jullie afleverdatum gehoord. Wat een superkado zal dat zijn zeg!BMW X3 schreef:Jimmy SC. Jazeker stond er een cabrio. Maar ik weet niet of dat die van jullie is. Onze mini staat in Hilversum, die van jullie ook.
R56 Cooper S BMW X3 (Impressie Stelviopas 55)
- jimmysx
- Bijna verslaafd

Bericht
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
jimmysxEn hoe rijdt tie dan ????
Hij rijdt heeeeeel erg goed. We hebben nog geen fotos want het regende gisteren nogal. En hij is nu nogal vies.
We hebben natuurlijk nog niet heel erg veel kilometers gemaakt.
Alleen vond een buurman het gisteren nodig om er tegen aan te rijden.
Dus die hebben we al weer zitten.
Schade viel gelukkig erg mee.
Heeft Jesse weer wat te doen.
Annet
Hij rijdt heeeeeel erg goed. We hebben nog geen fotos want het regende gisteren nogal. En hij is nu nogal vies.
We hebben natuurlijk nog niet heel erg veel kilometers gemaakt.
Alleen vond een buurman het gisteren nodig om er tegen aan te rijden.
Dus die hebben we al weer zitten.
Heeft Jesse weer wat te doen.
Annet
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hier zijn dan de foto,s van de onthulling van afgelopen woensdag.

en nu staat hij veilig thuis op de oprit..

De instaplijsten van de nieuwe Cooper S model 2008

en nu staat hij veilig thuis op de oprit..

De instaplijsten van de nieuwe Cooper S model 2008

- pimmy
- Bijna verslaafd

Bericht
Mooi wagentje hoor! Ook een leuke kleuren combi.
Nu zie ik dat je in je bekerhouder blauwe "matjes" hebt zitten. Zijn die standaard?
Ik heb ze namelijk niet
, en ik kijk dus zo op de schroef die er onder zit. Is dat normaal of ben jij een uitzondering.
(misschien dat meerder mensen eens kunnen kijken...)
Nu zie ik dat je in je bekerhouder blauwe "matjes" hebt zitten. Zijn die standaard?
Ik heb ze namelijk niet
(misschien dat meerder mensen eens kunnen kijken...)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
pimmy
[quote]
Nu zie ik dat je in je bekerhouder blauwe "matjes" hebt zitten. Zijn die standaard? [quote]
Hoi Pimmy, deze matjes kun je aan de meter kopen bij blokker. Of een andere huishoud zaak.
Je moet ze dan wel even zelf op maat maken. (knippen) Misschien kan Coen je daar bij helpen.
Annet
[quote]
Nu zie ik dat je in je bekerhouder blauwe "matjes" hebt zitten. Zijn die standaard? [quote]
Hoi Pimmy, deze matjes kun je aan de meter kopen bij blokker. Of een andere huishoud zaak.
Je moet ze dan wel even zelf op maat maken. (knippen) Misschien kan Coen je daar bij helpen.
Annet
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Anders hadden we je nooit herkend.
BMW X3
Wij waren dat inderdaad. Wij hebben jou ook gezien. Toch wel handig die aparte striping. En een meet doet ook goed.
Reden jullie nu net op de A2 op de snelweg net voor Nieuwegein?
Dan kwam je mij tegen.... ik zag het te laat....
MR
Anders hadden we je nooit herkend.
BMW X3
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, toppie! Staat nog mooi ook!BMW X3 schreef:pimmyNu zie ik dat je in je bekerhouder blauwe "matjes" hebt zitten. Zijn die standaard?
Hoi Pimmy, deze matjes kun je aan de meter kopen bij blokker. Of een andere huishoud zaak.![]()
Annet
Onze sponsors