Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dit is zeker te bizar voor worden, gewoon even een nieuwe MINI in de hens steken
En denk dat je je over de afwikkeling geen zorgen hoeft te maken, bijna alle verzekeraars hanteren 1 jaar nieuwwaarde gelukkig.
Sterkte met het rouwproces zo net voor de feestdagen en hoop dat je snel een nieuwe kan uitzoeken.
gr.
floris

En denk dat je je over de afwikkeling geen zorgen hoeft te maken, bijna alle verzekeraars hanteren 1 jaar nieuwwaarde gelukkig.
Sterkte met het rouwproces zo net voor de feestdagen en hoop dat je snel een nieuwe kan uitzoeken.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- RUSOR
- 4 op een rij!
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
OMG!!!
Totaal in shock! Dit is dus ook mijn grootste nachtmerrie!
Welke zieke personen flikken zoiets joh!
Ik kan me voorstellen dat je die gasten wel iets ergs aan kan doen (bv. overgieten met een liter kerosine en dan aansteken die handel).
Zeer balen man, het ergste is dat zulke lui vrijwel nooit gepakt worden (tenzij er getuigen zijn en/of op heterdaad betrapt worden).
Heel veel sterkte ermee en hopelijk wordt alles netjes afgehandeld en rij je zo snel mogelijk weer in een nieuwe MINI.
Grtzz

Totaal in shock! Dit is dus ook mijn grootste nachtmerrie!
Welke zieke personen flikken zoiets joh!

Ik kan me voorstellen dat je die gasten wel iets ergs aan kan doen (bv. overgieten met een liter kerosine en dan aansteken die handel).
Zeer balen man, het ergste is dat zulke lui vrijwel nooit gepakt worden (tenzij er getuigen zijn en/of op heterdaad betrapt worden).
Heel veel sterkte ermee en hopelijk wordt alles netjes afgehandeld en rij je zo snel mogelijk weer in een nieuwe MINI.
Grtzz

- pedro
- Enthousiast
Bericht
Echt niet meer normaal Dit zijn echt hele zieken mensen zo noemen ze zich zelf dan
Ik heb hier met oudjaar ook altijd schrik voor dat er vuurwerk op de auto terecht komt ik heb dan wel nog geen mini maar vind het even erg.
Hoop dat je er goed mee weg komt met de verzekering.

Ik heb hier met oudjaar ook altijd schrik voor dat er vuurwerk op de auto terecht komt ik heb dan wel nog geen mini maar vind het even erg.
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Dit wordt de eerste oud en nieuw voor mijn MINI en ik vrees ook het vuurwerkpedro schreef:Echt niet meer normaal Dit zijn echt hele zieken mensen zo noemen ze zich zelf dan![]()

Onze sponsors