Leuk, heb je altijd reserve
Chris_GP2 & Clubman JCW Verkoop
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Vandaag bij Klaas de Bilstein B14 set besteld, de spacers en langere bouten.
Dat hij zo snel mogelijk naar beneden kan.
Dan gaat hij nog naar de interieur bedrijf om alle armelementen ook in alcantara te laten uitvoeren. Loopt dit mooi samen met de alcantara in het dashbord.
En misschien nog enkele elementen in het leder. Hij heeft wel een lederen dashbord maar het stoort me dat de ventilatiemonden dan nog in kunststof zijn. We zullen wel zien.
Nog bedankt allemaal.
Dat hij zo snel mogelijk naar beneden kan.
Dan gaat hij nog naar de interieur bedrijf om alle armelementen ook in alcantara te laten uitvoeren. Loopt dit mooi samen met de alcantara in het dashbord.
En misschien nog enkele elementen in het leder. Hij heeft wel een lederen dashbord maar het stoort me dat de ventilatiemonden dan nog in kunststof zijn. We zullen wel zien.
Nog bedankt allemaal.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat een gaaf wagenpark!
Veel plezier ermee. Ik ben wel benieuwd tussen het verschil in de handling van de JCW WC50 en de GP-2. Dat moet toch wel aanzienlijk zijn!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Ik denk dat het een groot verschil gaat geven. Als je enkel al naar die remmen kijkt, je haalt daar het voordeel al uit. Je zal er wel een keertje mee kunnen rijden Marcel. Geen probleem.
Marcel Always Open schreef:Wat een gaaf wagenpark!![]()
![]()
Veel plezier ermee. Ik ben wel benieuwd tussen het verschil in de handling van de JCW WC50 en de GP-2. Dat moet toch wel aanzienlijk zijn!
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Gisteren de GP2 even van dichtbij gaan bekijken en hij kan nog wel een stuk lager met zijn originele schroefset.
Heb ook gezien dat het Bilsteins zijn en dat stelt me wel tevreden.

Volgende week vrijdag heb ik de Clubman JCW. Deze week gaat de extra carbon en word het nieuwe stuur (met dank aan greg, het ziet werkelijk geweldig uit) gemonteerd. Verlaagd gaat hij pas de week erna zijn, jammer genoeg. Want deze originele hoogte zegt me weinig. Heb nog een set R133 Mat zwarte velgen gekocht. Benieuwd hoe deze eronder zullen staan.

Heb ook gezien dat het Bilsteins zijn en dat stelt me wel tevreden.

Volgende week vrijdag heb ik de Clubman JCW. Deze week gaat de extra carbon en word het nieuwe stuur (met dank aan greg, het ziet werkelijk geweldig uit) gemonteerd. Verlaagd gaat hij pas de week erna zijn, jammer genoeg. Want deze originele hoogte zegt me weinig. Heb nog een set R133 Mat zwarte velgen gekocht. Benieuwd hoe deze eronder zullen staan.

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Man man, wat wordt ik hier hebberig van. Superdik vriend!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb mijn Mini's steeds bij Antwerp Store aangekocht. Mijn Clubman S is afgeleverd bij Jorssens Schoten, de JCW 50 bij Centerauto in Deurne en de Clubman JCW en GP2 bij Meussen in Kalmthout. Ben nog steeds op zoek naar de BMW garage die het meest Mini 'Minded' is. The Quest Continues!
Ik heb mijn Mini's steeds bij Antwerp Store aangekocht. Mijn Clubman S is afgeleverd bij Jorssens Schoten, de JCW 50 bij Centerauto in Deurne en de Clubman JCW en GP2 bij Meussen in Kalmthout. Ben nog steeds op zoek naar de BMW garage die het meest Mini 'Minded' is. The Quest Continues!
vin10 schreef:SUPERVET![]()
Waar heb je die MINI's aangekocht ?
Grtz
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heerlijk wagenpark dit zeg 
Hoe doe je dat 's morgens? Blind een sleutel pakken en kijken welke open gaat
Hoe doe je dat 's morgens? Blind een sleutel pakken en kijken welke open gaat
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!

Bericht
Ben deze middag onze nieuwe Clubman JCW gaan halen. Heb er gelijk wat beelden van genomen. Niet te veel van de buitenzijde want hij staat op Countryman 4X4 hoogte, verschrikkelijk. Zal blij zijn dat mijn Bilsteins eronder kunnen en hem met zijn buikje op de grond kunnen leggen. Ook de R133 velgen gaan beter onder de Clubman passen dan deze R112.

De interieur is echter geweldig. De stoelen zitten wel niet zo lekker als de CS versies en neigen meer naar de Lounge versies, maar dan mooier. de achterbank is ook zeer geslaagd. Nog enkele extra accenten en hij staat op punt.

Volgende week pikken we de GP2 op.
Tot later.
Groetjes,
Chris

De interieur is echter geweldig. De stoelen zitten wel niet zo lekker als de CS versies en neigen meer naar de Lounge versies, maar dan mooier. de achterbank is ook zeer geslaagd. Nog enkele extra accenten en hij staat op punt.

Volgende week pikken we de GP2 op.
Tot later.
Groetjes,
Chris
Onze sponsors