De 'I' en de 'II'
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
De vrouw in de II en jij in de I. Hardcore en iets minder hardcore? Of blijft ze in de I rijden?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- GPM
- 4 op een rij!

Bericht
Eerst nog even gebruik maken van 'de I'
de II is veel geraffineerder dan de I, boven verwachting eigenlijk. Hij rijdt fantastisch en is minder impulsief.
De I krijgt binnenkort nieuwe zomerslofjes, was van plan om Bridgestone Potenza 050 RFT aan te schaffen. Iemand nog goede of slechte ervaringen?
Vorige week woensdag heb ik 'm opgehaald bij Severs. Heb er maar 2 dagen in gereden todat die f**k sneeuw weer terugkwamboris_brznjef schreef:de 2de al opgehaald? en de eerste 2000 kilometers rustig aan rijden al gehad?
de II is veel geraffineerder dan de I, boven verwachting eigenlijk. Hij rijdt fantastisch en is minder impulsief.
De I krijgt binnenkort nieuwe zomerslofjes, was van plan om Bridgestone Potenza 050 RFT aan te schaffen. Iemand nog goede of slechte ervaringen?
Great minds think alike
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wat een droomoprit! 
Laat de foto's maar eens door komen!
Laat de foto's maar eens door komen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors