Veel plezier ermee !
PjV's Coupé
- CooperJeff
- Mod virus alert!

Bericht
Mooie car ! De OZ's ogen inderdaad wat kleiner dan ze zijn door de naar binnengebogen spaken. Maar ik zag dat ze erg licht zijn (6.4kg!), dus dat zal de rijbeleving alleen maar verbeteren.
Veel plezier ermee !
Veel plezier ermee !
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- pocket rocket
- Bijna verslaafd

- PjV
- Be Mini

Bericht
Na 6 dagen de eerste afspraak voor een reparatie gemaakt
Gisteren zag ik dat er een scheur in het 3de remlicht zit.
Vandaag even bij Ekris langs gereden voor een afspraak.
Er werd gelijk een terugroepaktie bij de opdracht geplaatst, iets met een sensor voor koelvloeistof.
Ook heb ik direct gebruik gemaakt van de mogelijkheid om nog wat aanpassingen te regelen.
Alles in een bepaald thema
JCW side scuttles (zwart)
Zwarte koplamp-omlijsting
Zwarte grill-omlijsting
Gisteren zag ik dat er een scheur in het 3de remlicht zit.
Vandaag even bij Ekris langs gereden voor een afspraak.
Er werd gelijk een terugroepaktie bij de opdracht geplaatst, iets met een sensor voor koelvloeistof.
Ook heb ik direct gebruik gemaakt van de mogelijkheid om nog wat aanpassingen te regelen.
Alles in een bepaald thema
JCW side scuttles (zwart)
Zwarte koplamp-omlijsting
Zwarte grill-omlijsting
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
He dat is apart toen ik mijn coupe ophaalde ging er van mijn 3de remlicht 2 ledtjes stuk ben er mee terug gegaan. En heb toen terplekke een nieuwe unit gekregen. Misschien kwaaltje van de coupe? Als jij de coupe ophaalt zou je dan zo vriendelijk willen zijn de bestelnrs. van de koplampringen aan me door te geven want volgens Mini Amsterdam verkopen ze die niet los. Alleen in combinatie met de blackline achterlichten.
Groet Casper
@ Is mij niets bekend van een terugroepaktie
Groet Casper

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- PjV
- Be Mini

Bericht
Normaal melden ze een terugroepaktie niet als de auto al binnen komt voor iets anders
Op het vervangen van het remlicht zou ik kunnen wachten, maar voor het vervangen van die sensor moet het blok koud zijn en dus duurt het veel langer.
Volgens mij stonden de koplampringen gewoon in een catalogus?
Ik ga eraan denken, je zou het ook op realoem kunnen vinden denk ik.
Hey Casper,Casper schreef:He dat is apart toen ik mijn coupe ophaalde ging er van mijn 3de remlicht 2 ledtjes stuk ben er mee terug gegaan. En heb toen terplekke een nieuwe unit gekregen. Misschien kwaaltje van de coupe? Als jij de coupe ophaalt zou je dan zo vriendelijk willen zijn de bestelnrs. van de koplampringen aan me door te geven want volgens Mini Amsterdam verkopen ze die niet los. Alleen in combinatie met de blackline achterlichten.
Groet Casper
Normaal melden ze een terugroepaktie niet als de auto al binnen komt voor iets anders
Op het vervangen van het remlicht zou ik kunnen wachten, maar voor het vervangen van die sensor moet het blok koud zijn en dus duurt het veel langer.
Volgens mij stonden de koplampringen gewoon in een catalogus?
Ik ga eraan denken, je zou het ook op realoem kunnen vinden denk ik.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Ik heb ook al in oktober/november een terugroep actie voor de sensor gehad. Rare is dat die van Jan (parklaneworks) het niet had... Ik kreeg specifiek een brief thuis.
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ik heb het vanmiddag even nagevraagd en ze hebben het bij mij gedaan tijdens de sevicebeurt die ze gedaan hebben voor de aflevering. Dus hij is bij mij ook vervangen

- PjV
- Be Mini

Bericht
Vanmiddag bij Beek geweest, wat een fijne auto's staan daar
Een mooie GT40 replica en 911 waren de uitschieters.
Maar goed, we waren er niet voor de andere auto's...
Ik heb nu in mijn bezit een dumpvalve, JCW veerpootbrug en Tarox remblokken.
Volgende week komt er ook nog een andere uitlaat onder, met mooie enkelwandige 76mm eindstukken
En zo Klaas nog even mailen mbt Whiteline draagarmbussen, ik hoop dat die er dan ook onder kunnen.
Dan ben ik wel ff klaar, denk ik
Een mooie GT40 replica en 911 waren de uitschieters.
Maar goed, we waren er niet voor de andere auto's...
Ik heb nu in mijn bezit een dumpvalve, JCW veerpootbrug en Tarox remblokken.
Volgende week komt er ook nog een andere uitlaat onder, met mooie enkelwandige 76mm eindstukken
En zo Klaas nog even mailen mbt Whiteline draagarmbussen, ik hoop dat die er dan ook onder kunnen.
Dan ben ik wel ff klaar, denk ik
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

Je hebt er een goed tempo in zitten gaat een dikke bak worden hoor 

Onze sponsors