Wat leuk!JeroenV schreef:Thanks!
En inderdaad, er reed een vrijwel identieke Mini Cooper mee met een opvolgend kenteken. Bij de aflevering van mijn Cooper heb ik mijn verkoper zo enthousiast gemaakt voor de Newminiclub en de toerrit dat hij lid is geworden en mee is gereden. Hij vond het leuk om niet in zijn eigen Cooper te komen maar deze auto te pakken.
Ik zal vanavond wat foto's van de twee naast elkaar posten, dat is een erg leuk gezicht!
JeroenV's & Saskia's HC; afscheid... :'( (p15)
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik snapte er eerst al niks van. Ik reed twee auto's achter jou in dat treintje en toen zag ik ineens precies zo'n zelfde Cooper voorbij komen met ook een PTT-kenteken.
- JeroenV
- Mod virus alert!

Bericht
JeroenV & Saskia's Chocolate Cooper (nieuwe foto's pagin
Zoals beloofd de foto's van de lenterit, met het broertje van de Cooper, bestuurd door Tom!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
leuk zo die 2 naast elkaar... 
Zal niet vaak voor komen dat er 2 mini's zoveel op elkaar lijken...
Zal niet vaak voor komen dat er 2 mini's zoveel op elkaar lijken...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wow! Zoek de verschillen
Leuk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- JeroenV
- Mod virus alert!

Bericht
Afgelopen vrijdag loop ik van mijn werk naar de parkeerplaats. Ik ben aan het bellen en blijf even op de stoep naast mijn auto staan. Op de parkeerplaats voor de mijne stapt een man in Citroën Berlingo-busje van Volker Wessels. Zet hem in zijn achteruit, geeft een dot gas en rijdt zo mijn Mini aan....
De voorbumper zit onder de krassen en heeft bobbels en scheurtjes aan de bovenkant, de grille zit scheef en mijn nummerplaat is naar zijn grootje. Na twee weken al schade!
Gelukkig had meneer een lease-auto en hebben we alles netjes ingevuld op een schadeformulier. En gelukkig stond ik er naast! Hij zei wel dat hij anders een briefje had achtergelaten, en op zich heb ik de neiging hem te geloven... Maar toch...
Plaatjes:

De voorbumper zit onder de krassen en heeft bobbels en scheurtjes aan de bovenkant, de grille zit scheef en mijn nummerplaat is naar zijn grootje. Na twee weken al schade!
Gelukkig had meneer een lease-auto en hebben we alles netjes ingevuld op een schadeformulier. En gelukkig stond ik er naast! Hij zei wel dat hij anders een briefje had achtergelaten, en op zich heb ik de neiging hem te geloven... Maar toch...
Plaatjes:

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
das mooi balen joh!
sommige lompe boeren in lease-auto's.... 
Succes in ieder geval met de afhandeling!
Succes in ieder geval met de afhandeling!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- JeroenV
- Mod virus alert!

Bericht
Ik hoop het maar, ik ga er bovenop zitten dat de auto straks weer in absolute nieuwstaat is...
De eerste mod is trouwens ook geplaatst, met dank aan Ida/Blont007:

De eerste mod is trouwens ook geplaatst, met dank aan Ida/Blont007:

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Flink balen, ik weet er alles van..
Succes!
Succes!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors