MarjoleinART & FastBunny: Challenge Striping :)
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Thanks iedereen voor de reacties op de Hekel persoon 
We hebben het ontwerp gezien bij een andere MINI, en vonden het erg grappig. Maarja, we laten het er gewoon bij
hij zit nu in ieder geval goed erop
Groetjes
Marjolein

We hebben het ontwerp gezien bij een andere MINI, en vonden het erg grappig. Maarja, we laten het er gewoon bij

Groetjes
Marjolein

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
We weten iig wel wie de Hekel is, maar hadden niet verwacht dat hij zoiets zou zeggen, beetje zielig gewoon!!
Maar het dak is iig wel erug leuk geworden, tja en met panorama is het inderdaad een beetje lastig. Maar met een beetje creativiteit zou het wel moeten lukken, maar moet je het wel willen
Maar het dak is iig wel erug leuk geworden, tja en met panorama is het inderdaad een beetje lastig. Maar met een beetje creativiteit zou het wel moeten lukken, maar moet je het wel willen

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Trek je er niets van aan. Weet de achterliggende grondslag niet van wat er gebeurd is: (niet mee bemoeien dan, zul je zeggen) Maar wat eenieder met zijn MINI doet moet ie lekker zelf weten. En als ie iets moois ziet bij een ander,........... Waarom niet!?
Over de site, die is er niet voor niets. Als je de achterliggende geschiedenis niet weet, heb je wat mij betreft geen recht van spreken. Als je spreekt over immiteren en maar 1 echte MINI-club..... blijf dan bij je leest.
Ik denk er het mijne van.
Ben je ff een weekend weg, krijg je dit. Jammer, maar het gebeurd. Forums zijn er om elkaar op de hoogte te houden met wat JOU bezig houd, en JOU intresseerd. Echter worden ze ook gebruikt om het gal te spuwen, zeker ook omdat men anoniem kan blijven als men dat wil.Maaij schreef:Hekel schreef:Ik zal me zelf even voorstellen:
een zeer tevreden MINI Cooper S rijder die een verschrikkelijke hekel heeft aan mensen die alles imiteren net zoals deze site bijvoorbeeld.
In mijn optiek bestaat er maar een echte MINI club..............en dat is absoluut niet deze waarin mensen met naam en toenaam worden genoemd omdat sommige mensen ander ideeen hebben wil nog niet zeggen dat je hier maar alles moet roepen! jammer jammer jammer
Trek je er niets van aan. Weet de achterliggende grondslag niet van wat er gebeurd is: (niet mee bemoeien dan, zul je zeggen) Maar wat eenieder met zijn MINI doet moet ie lekker zelf weten. En als ie iets moois ziet bij een ander,........... Waarom niet!?
Over de site, die is er niet voor niets. Als je de achterliggende geschiedenis niet weet, heb je wat mij betreft geen recht van spreken. Als je spreekt over immiteren en maar 1 echte MINI-club..... blijf dan bij je leest.
Ik denk er het mijne van.
- MarjoleinART
- Be Mini
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Nog even een leuk fimpje over de XXL MINI !!
http://www.newminiclub.nl/film/xxl_mini_forum.wmv
Marjolein
http://www.newminiclub.nl/film/xxl_mini_forum.wmv
Marjolein

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Ja goed he!!!
hahaha
MINIJCW schreef:Zat jij ook bij mij in de auto.. lachuh . Leuk filmpje hoor. Knap gedaan
Ja goed he!!!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors