Welkom bij de club-man
ITSU's Clubman S..
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik was het wachten kotsbeu
dus de nrplaten van mijn moeder haar oud bakje genomen en die erop gehangen.
Maw: de nrplaten even ingeschreven op mjn Clubbie tot dat ik het juiste papier heb om mijn nrplaat aan te vragen.
En nu kan ik
. Eindelijk.
Vandaag mijn Clubbie gaan halen.ITSU028 schreef:@Gregbem: thanx man...hope to meet you op 23/11![]()
@Clubhouse: en, al wat wijzer wanneer je kunt gaan
Ik was het wachten kotsbeu
Maw: de nrplaten even ingeschreven op mjn Clubbie tot dat ik het juiste papier heb om mijn nrplaat aan te vragen.
En nu kan ik
- ITSU028
- Volledig MINI minded!

Bericht
WIST JE DAT........
De meesten van ons waarschijnlijk wel...ik nog nie
2000km verder sinds een maand geleden
, sta ik op een helling te wachten voor het stoplicht...niks geen "hellingproef"...'t cluppie doet het vanzelf
1e versnelling, rem ingedrukt houden,nadat je deze loslaat krijg je pak 'm beet 3 sec de tijd om zonder achteruit te rollen weg te rijden...
..ikke nog niet wist...
moest ik ff kwijt !
gr,
Mike
De meesten van ons waarschijnlijk wel...ik nog nie
2000km verder sinds een maand geleden
1e versnelling, rem ingedrukt houden,nadat je deze loslaat krijg je pak 'm beet 3 sec de tijd om zonder achteruit te rollen weg te rijden...
..ikke nog niet wist...
moest ik ff kwijt !
gr,
Mike
F56S JCW PRO LCI
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kan ook de handleiding een keer doorlezenITSU028 schreef:WIST JE DAT........
De meesten van ons waarschijnlijk wel...ik nog nie![]()
2000km verder sinds een maand geleden, sta ik op een helling te wachten voor het stoplicht...niks geen "hellingproef"...'t cluppie doet het vanzelf
![]()
..ikke nog niet wist...![]()
![]()
TOP![]()
moest ik ff kwijt !
gr,
Mike
- ITSU028
- Volledig MINI minded!

Bericht
doe ik meestal pas na een jaar of zo..!
Eerst lekker
daarna pas kijken of er nog nieuwe toeters en bellen op zitten
Cooperdriver schreef:Je kan ook de handleiding een keer doorlezenITSU028 schreef:WIST JE DAT........
De meesten van ons waarschijnlijk wel...ik nog nie![]()
2000km verder sinds een maand geleden, sta ik op een helling te wachten voor het stoplicht...niks geen "hellingproef"...'t cluppie doet het vanzelf
![]()
..ikke nog niet wist...![]()
![]()
TOP![]()
moest ik ff kwijt !
gr,
Mike
Eerst lekker
F56S JCW PRO LCI
- ITSU028
- Volledig MINI minded!

Bericht
Yip, in maart nog even naar Obergurgl(Oostenrijk)....iig lekker hoog en over het algemeen erg sneeuwzeker
Tja, die bandjes....inderdaad,'t blijft klein,maar ja,voor zover ik heb kunnen nagaan zo'n beetje het enige alternatief als je er zeker van wilt zijn sneeuwkettingen te kunnen monteren zonder risico's.
(spaart ook de zomerbandjes een beetje!)
Maar...dat het na de wintersport maar weer snel lente mag worden
En jij, waar gaat de reis naar toe?
Groet,
Mike
Hey Huib,BRG schreef:Hoi Mike, tja die winterbanden..... Ik heb ze er nu ook onder zitten voor de komende wintersport, maarre ze blijven wel klein en smal. Jullie dus ook plannen om op de latten te staan, waar? Groet en veel plezier, Huib
Yip, in maart nog even naar Obergurgl(Oostenrijk)....iig lekker hoog en over het algemeen erg sneeuwzeker
Tja, die bandjes....inderdaad,'t blijft klein,maar ja,voor zover ik heb kunnen nagaan zo'n beetje het enige alternatief als je er zeker van wilt zijn sneeuwkettingen te kunnen monteren zonder risico's.
Maar...dat het na de wintersport maar weer snel lente mag worden
Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik vind het wel ff stoeien om de juiste sneeuwkettingmat te vinden. 175/60 16 komt niet overal op voor. Zoek wel iets wat +/- moet passen. Na de vakantie direct nwe zomerbanden bestellen en nwe velgen monteren. Das dan ook wel weer een leuk vooruitzicht als we weer terug moeten
Veel plezier iig en tot ziens! Groet, Huib
Wij gaan begin maart naar Seefeld (O'rijk). ik heb dezelfde velgen voor dezelfde redenHey Huib,
Maar...dat het na de wintersport maar weer snel lente mag worden![]()
Groet,
Mike
Onze sponsors