wat zijn die remmen toch een pracht he!!
Saphira; ingesneeuw p36
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
15mm zal mooi staan denk ik...
welcome to the club 
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- DrAtomic
- Be Mini

Bericht
Wat ze mogen idd wel wat naar buiten toe.
Daaf
Kost me dat geen wegligging? Fijne fotoos weer trouwens.... Als het me geen wegligging kost en jullie hebben ze liggen doe het er dan maar gelijk bij....Beek Auto Racing schreef:Zo lieve jongens en meisjes, graag even aan Ome Daaf meegeven dat er wel een spacertje tussen kan![]()
Daaf
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Sommige mensen leren het nooit! Zo'n project is nooit af.mini cabrio schreef: dan is ie volgens mij helemaal af zo
iDD
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik bedoel, dan is ie erg netjes zo...
iDarkDesign schreef:Sommige mensen leren het nooit! Zo'n project is nooit af.mini cabrio schreef: dan is ie volgens mij helemaal af zo
iDD
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
het blijft een schroefset he Fred...David kan naar hartelust hoger of lager gaan straks...wij houden hem zo dat het een goed evenwicht is tussen "mooi" en goede wegligging...
Eigenlijk wat PPCS zegt
Eigenlijk wat PPCS zegt
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb hem net even gehaald bij de APK boer..
Whaaaa...ik wil ook een R53
Wss morgen op de bank en verder afbouwen. Alleen nog wachten op de aansluitingen tussen de olieloeler en de thermo....
Daaf,
Als je wil kan je morgen , einde dag, rijden..moet je wel ff terug voor de koeler...
Whaaaa...ik wil ook een R53
Wss morgen op de bank en verder afbouwen. Alleen nog wachten op de aansluitingen tussen de olieloeler en de thermo....
Daaf,
Als je wil kan je morgen , einde dag, rijden..moet je wel ff terug voor de koeler...
Onze sponsors