Arjan joins the Club...man !!!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi dat je zo tevreden bent met je Clubman
! Hij ziet er ook top uit in deze kleurencombi. Het wordt alleen wel tijd dat je eens wat plaatjes gaat schieten van die dikke kar bij daglicht
. Zoek maar eens een mooi plekje op samen met die dikke Dooper van Sleefje, dan hebben wij ook weer wat te
.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
!!
Balen van die dunlops
. Banden zijn toch mede bepalend voor het rijplezier. Dus inderdaad snel opgassen, met wielspin weg bij het stoplicht en driften door de bochten
!
Onbewust heeft iemand de beugel er al uit proberen te rijden, alleen reed hij niet hard genoegArjan schreef:Dat is ook weer waar, Jan!
Kan een collega met een grote oude auto die parkeerbeugel er niet een keer voor je uitrijden?
Het enige waar ik ontevreden over ben dat zijn die vreselijk beroerde dunlops die eronder liggen.
Als je die vergelijkt met die Pirelli P-zero's van Sleefje dan voel je je met die Pirelli's echt veel fijner onder semi-natte en natte omstandigheden. Snel deze Dunlops opgassen en dan bij de dealer Pirelli's vragen
Balen van die dunlops
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hey Arjan waar blijven die foto's? 
Ben echt eens benieuwd hoor want ziet er echt wel strak uit zo!
Trouwens, wat die riemgeluiden betreft... je bent niet de eerste hoor...
Alleen is dat wel héél snel... lol... De meeste krijgen dat na een jaar ongeveer heb ik al gemerkt, weet alleen niet goed wat het is...
Hebben al eens een riem vervangen maar komt steeds weer terug...
In NL weten ze het mss al wel...? Let me know...
Ben echt eens benieuwd hoor want ziet er echt wel strak uit zo!
Trouwens, wat die riemgeluiden betreft... je bent niet de eerste hoor...
Alleen is dat wel héél snel... lol... De meeste krijgen dat na een jaar ongeveer heb ik al gemerkt, weet alleen niet goed wat het is...
Hebben al eens een riem vervangen maar komt steeds weer terug...
In NL weten ze het mss al wel...? Let me know...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Annet
En een nieuwe voorruit.MaVaEe schreef:Geef hem een dagje met mij mee en je hebt nieuwe banden nodig hoor Arjan!![]()
Annet

- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Gregory: I let you know.
Hij is nu te goor om een mooie foto te maken. Ik beloof niets, maar komend weekend moet ie even in bad dus als de zon schijnt dan maak ik wel een paar pics
Hij is nu te goor om een mooie foto te maken. Ik beloof niets, maar komend weekend moet ie even in bad dus als de zon schijnt dan maak ik wel een paar pics
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
De afgelopen 2 dagen een ruime 750 km bijgeklokt op de teller, maar inmiddels is het tweede geluid vanuit de motor te horen. Vanavond een kort stukje van 9 km gereden nadat de auto 2,5uur stil had gestaan en ineens een enorm gebulder uit de motorkap. De koelvin begint vanavond ineens (bij -1 graad) te bulderen. Zo hard dat je het in het stuur voelt.
Dat mogen ze volgende week ook meteen even nakijken.
Dat mogen ze volgende week ook meteen even nakijken.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag de Clubman weer opgehaald bij Bram van Leeuwen van Jan de Jong autoschade. Deze week deelt ie de NewMINIclub-MINI's uit waar je bijstaat
Na Rein was ik vandaag aan de buurt.
De lakfout, af-fabriek, is keurig netjes weggewerkt en daarnaast hebben ze ook even gekeken naar de geluidjes. De komende dagen moeten uitwijzen of alle geluidjes wegzijn (en blijven).
Na Rein was ik vandaag aan de buurt.
De lakfout, af-fabriek, is keurig netjes weggewerkt en daarnaast hebben ze ook even gekeken naar de geluidjes. De komende dagen moeten uitwijzen of alle geluidjes wegzijn (en blijven).
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
mooi zo! Nog veel plezier van de clubman 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors