Mooi dat ie zo snel weer klaar is!
P5ycH0's R56 AB fJCW
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: P5ycH0's R56 AB fJCW
lol, wie had die dingen er de eerste keer onder gemonteerd, zeker een beunhaas 
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ach. Ze zitten weer. En beter dan ooit.
Nu net ook een vers voorraam gekregen, dus hij is weer pico bello...
Tot mn verbazing krijg ik er ook nieuwe raamstijlen aan de buitenkant bij. ToppieTop !!

Nu net ook een vers voorraam gekregen, dus hij is weer pico bello...
Tot mn verbazing krijg ik er ook nieuwe raamstijlen aan de buitenkant bij. ToppieTop !!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend

Bericht
toch niets mis mee....
raamstijlen worden in 90% vervangen omdat die krengen vaak breken bij demontage.
raamstijlen worden in 90% vervangen omdat die krengen vaak breken bij demontage.
- koosie
- Volledig MINI minded!

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gaaf heb je goed geoefend want ik heb ook nog zo'n setje liggen 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend

Bericht
nog meer lampjes !!! heerlijk zo'n kermis kraam in en rondom de auto :-D
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
En om de kermis compleet te maken nog ff de shiftlights in de scoop verwerken.... 
- speedy
- NMC Legend

Bericht
jij hebt geen olie temp metertje naast de shiftlight he ?
zou ook leuke mod voor je zijn
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
No tools needed... Tenminste als je hetzelfde setje hebt (Dus niet het boor setje) én als je nu al een lampje onder in je deur hebt zitten natuurlijk...
Het is makkelijk te doen op een vrijdag avond bij een of andere McDrive....Casper schreef:Gaaf heb je goed geoefend want ik heb ook nog zo'n setje liggen
No tools needed... Tenminste als je hetzelfde setje hebt (Dus niet het boor setje) én als je nu al een lampje onder in je deur hebt zitten natuurlijk...
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat setje wat ze bij Duell er ook in hebben. (volgens mij dezelfde als die van jou, maar dat weet ik niet zeker). De opstart sequence van die metertjes vindt ik cool.
Ja, ik wil nog olie temp en boost naast de tacho hebben ja.speedy schreef:jij hebt geen olie temp metertje naast de shiftlight he ?
Dat setje wat ze bij Duell er ook in hebben. (volgens mij dezelfde als die van jou, maar dat weet ik niet zeker). De opstart sequence van die metertjes vindt ik cool.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Duell gebruikt Defi
Die heb ik erin zitten.
P5ycH0 schreef:Ja, ik wil nog olie temp en boost naast de tacho hebben ja.speedy schreef:jij hebt geen olie temp metertje naast de shiftlight he ?
Duell gebruikt Defi
- speedy
- NMC Legend

Bericht
als die opening ceremonie er maar op zit :-D
defi is een stuk duurder als de prosport.
Ben nog steeds content met mijn prosport meters al vind ik het "glas" wel erg gevoelig voor krasjes maar gelukkig kan je dit polijsten.
houders van Alta staan ook erg mooi en je ziet geen draadje lopen ....
defi is een stuk duurder als de prosport.
Ben nog steeds content met mijn prosport meters al vind ik het "glas" wel erg gevoelig voor krasjes maar gelukkig kan je dit polijsten.
houders van Alta staan ook erg mooi en je ziet geen draadje lopen ....
Onze sponsors