Hoi Berthil,
Bijzonder! Vet. Dit is inderdaad mooier dan toen het hoger zat. Maar ik ben ook benieuwd of je het daarom verlaagd hebt, of dat je er tijdens het rijden wat van merkt doordat ze nu lager zitten? Kleeft ie nog beter nu, en is dat merkbaar?
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt. Er zit toch geen radio meer in en ik kwam een blinde plaat voor de radio tegen op realoem. Ik wist niet dat die bestond.
Ik heb alleen met dremelen de plaat wat beschadigd dus vandaar de Works sticker. Ik ga er misschien nog wat schakelaars in plaatsen dus dan verdwijnen de stickers vanzelf

Ik heb alleen met dremelen de plaat wat beschadigd dus vandaar de Works sticker. Ik ga er misschien nog wat schakelaars in plaatsen dus dan verdwijnen de stickers vanzelf

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was niet makkelijk. De hele Scangauge behuizing moet plat gedremeld worden en ook nog wat rond aan de zijkant om de rondingen van de blinde plaat te volgen. Er mislukt wel eens wat maar het pas maken is erg goed gelukt 
Helaas is de blinde plaat iets anders van structuur maar in het echt valt het verschil mee.

Helaas is de blinde plaat iets anders van structuur maar in het echt valt het verschil mee.
Onze sponsors