Beterschap!
oehh ik lees het nu pas.. beterschap en rustig aan he Berthil, want das nie niks..Berthil schreef: Ik ben sinds vandaag trouwens weer thuis na bijna een weekje ziekenhuis. Direct na de 4-landenrit werd ik niet helemaal lekker (zacht uitgedrukt). Na wat klooien met een onwillige huisarts woensdag (onnodig nog een paar keer van mijn stokje gegaan thuis) opgenomen in het ziekenhuis waar bleek dat ik een maagbloeding had en een erg lage hemoglobinewaarde. Na twee zakken bloed, wat pillen en broodnodige rust sinds vandaag dus weer thuis waar ik nog wel een weekje bij zal moeten komen. Maar alles is weer goed dus dat is mooi, straks even een stukje rijden na een week niet gereden te hebben
Ik lees het nu ook pasMac Mini schreef:oehh ik lees het nu pas.. beterschap en rustig aan he Berthil, want das nie niks..Berthil schreef: Ik ben sinds vandaag trouwens weer thuis na bijna een weekje ziekenhuis. Direct na de 4-landenrit werd ik niet helemaal lekker (zacht uitgedrukt). Na wat klooien met een onwillige huisarts woensdag (onnodig nog een paar keer van mijn stokje gegaan thuis) opgenomen in het ziekenhuis waar bleek dat ik een maagbloeding had en een erg lage hemoglobinewaarde. Na twee zakken bloed, wat pillen en broodnodige rust sinds vandaag dus weer thuis waar ik nog wel een weekje bij zal moeten komen. Maar alles is weer goed dus dat is mooi, straks even een stukje rijden na een week niet gereden te hebben
ragg en mir
Onze sponsors