die foto ken ik! Staat idd erg dik op die CR. 225 is wel breed. Denk dat je dan wel spacers nodig hebt, maar is natuurlijk ook afhankelijk van de ET. Maar zover was je zelf ook al
Ze zijn iig een stuk mooier dan die S120's
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik neem aan dat je geen winterbanden gaat gebruiken?
Mij is altijd verteld dat 18" winterbanden niet super zijn op de mini. Door de geringe hoogte namelijk te stug....
@sven : daarom ga ik ook naar spenki
@pim: nee geen winterbanden ,gaat er vooral om dat het niet zo snel vies word als die pw rand met slecht weer dat is echt een ramp
En die tenzo vind ik ook wel vet om af te wisselen met huidige velgen .
mooie keuze daiel. mooi dat je goede foto's hebt gevonden van de wielen. ik vindt ze te ver naar buiten komen. dus ik denk dat ze bij mij er niet onder komen..
thnx! ik zal aan je denken Jorge
bedenk mij net dat 225 wel behoorlijk breed is om ook in de winter door te rijden mischien een mooi rond Falken Ziex 912 bandje ook wel mooi Dan heb ik ook geen spacers nodig