Willem's One D - is vervangen p255
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
thanks guys!
ik sta ook echt niet voor mezelf in als ik die knakker weer eens tegen kom..
vrees dat ik voor ik er erg in heb met een lifehammer naast z'n auto sta
bij de politie hebben ze me "geadviseerd" om via internet aangifte te doen, ondanks dat ik een signalement heb van de dader, of dit nu te bewijzen is of niet.
via internet zou sneller gaan en zou mij het meeste helpen omdat ik dat dan aan de verzekering door kan geven..
dus zo'n klootviool komt er gewoon ongestraft mee weg om andermans spullen te vernielen
en dan vinden ze het gek dat de wereld naar de klote gaat... hier begint het al!
afschieten zo'n gast, meteen, zonder moeite!
ik sta ook echt niet voor mezelf in als ik die knakker weer eens tegen kom..
vrees dat ik voor ik er erg in heb met een lifehammer naast z'n auto sta
bij de politie hebben ze me "geadviseerd" om via internet aangifte te doen, ondanks dat ik een signalement heb van de dader, of dit nu te bewijzen is of niet.
via internet zou sneller gaan en zou mij het meeste helpen omdat ik dat dan aan de verzekering door kan geven..
dus zo'n klootviool komt er gewoon ongestraft mee weg om andermans spullen te vernielen
en dan vinden ze het gek dat de wereld naar de klote gaat... hier begint het al!
afschieten zo'n gast, meteen, zonder moeite!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
t is echt een bewuste kras.. over twee plaatdelen.. en ontzettend diep..
ik vond hele prutjes met lakresten bij m'n tankdop..
en ik zal het waarschijnlijk nog snel moeten laten fixen ook, want voor je het weet zit er roest op met dit weer..
ik vond hele prutjes met lakresten bij m'n tankdop..
en ik zal het waarschijnlijk nog snel moeten laten fixen ook, want voor je het weet zit er roest op met dit weer..
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kelerig dat is echt ontzettend naar, maar ga nu geen gekke dingen doen. De schade is slechts aan je auto en nog niet aan jezelf.. Je moet je even bedenken dat dit heerschap een dergelijk kleine aanleiding nodig had om je auto te beschadigen, stel je nu eens voor dat jij de zijne beschadigd. Dan is er een kans dat hij dat genoeg reden vind om je gezicht eens te verbouwen..
Aangifte doen, waarborgfonds aanschrijven en eigen risico betalen. Ja het is niet het meest heldhaftige, nouja dan niet.
Ik ben ooit haast neergestoken met een schroevendraaier toen ik iemand van mijn eigen brommer aftrapte. Een brommer is mijn leven niet waard. Dan maar 'laf' zijn, blijf je wel langer gezond.
Aangifte doen, waarborgfonds aanschrijven en eigen risico betalen. Ja het is niet het meest heldhaftige, nouja dan niet.
Ik ben ooit haast neergestoken met een schroevendraaier toen ik iemand van mijn eigen brommer aftrapte. Een brommer is mijn leven niet waard. Dan maar 'laf' zijn, blijf je wel langer gezond.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
hij kwam puur voor een kleine boodschap, want hij was zo de winkel weer uit..
Ik weet alleen dat hij in een donkere (blauwe?) Renault Espace rond reed van een wat ouder model.
hij had een typische Utrechtse Hooligan k.u.t.kop met een ringetje en kort geschoren haar..
daarbij liep hij met 3 kids de winkel in (lekker voorbeeld ook..)
mja, die kans is denk ik heel klein..wheeler schreef:Wat enorm flut*Wat je nog kan doen is -het kost alleen veel tijd- is om rond dezelfde tijd nogmaals naar de parkeergarage te gaan en wellicht tref je de dader er.
Weet je wat voor auto de dader reed?
hij kwam puur voor een kleine boodschap, want hij was zo de winkel weer uit..
Ik weet alleen dat hij in een donkere (blauwe?) Renault Espace rond reed van een wat ouder model.
hij had een typische Utrechtse Hooligan k.u.t.kop met een ringetje en kort geschoren haar..
daarbij liep hij met 3 kids de winkel in (lekker voorbeeld ook..)
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
in eerste instantie deed hij nog heel argwanend van "vent zeik niet, ik ga toch niet weg" en toen ben ik ergens anders gaan parkeren..
kan hier echt kwaad om worden..
I know.. ik kan er gewoon niet bij dat iemand om zo'n non-reden m'n auto gaat lopen bekrassen..Floor-is schreef:Kelerig dat is echt ontzettend naar, maar ga nu geen gekke dingen doen. De schade is slechts aan je auto en nog niet aan jezelf.. Je moet je even bedenken dat dit heerschap een dergelijk kleine aanleiding nodig had om je auto te beschadigen, stel je nu eens voor dat jij de zijne beschadigd. Dan is er een kans dat hij dat genoeg reden vind om je gezicht eens te verbouwen..
in eerste instantie deed hij nog heel argwanend van "vent zeik niet, ik ga toch niet weg" en toen ben ik ergens anders gaan parkeren..
kan hier echt kwaad om worden..
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Wat een klote streek... succes met de afhandeling, hopelijk valt het mee 
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
ik zal morgen eens horen..
eerst de verzekering bellen om te horen waar ik heen kan..
en dan maar eens zien wat het werkelijk aan schade is..
eerst de verzekering bellen om te horen waar ik heen kan..
en dan maar eens zien wat het werkelijk aan schade is..
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors