Moet nog even 100% zeker weten dat dit ook in de Roadster gaat passen. Hij staat namelijk niet in de lijst bij Forge of bij Beek op de site. Wel bij de R56 natuurlijk. Heb al een mailtje gestuurd naar Forge USA en Forge UK. Nog geen reactie gehad. Morgen even bellen met Biesheuvel voor info.
Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Zo maar per ongeluk een optie genomen op de Forge CAI van BlueCooperS.
Moet nog even 100% zeker weten dat dit ook in de Roadster gaat passen. Hij staat namelijk niet in de lijst bij Forge of bij Beek op de site. Wel bij de R56 natuurlijk. Heb al een mailtje gestuurd naar Forge USA en Forge UK. Nog geen reactie gehad. Morgen even bellen met Biesheuvel voor info.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Jammer de Forge CAI uit een R56 gaat niet zomaar passen in een R58/R59. Heb mijn optie moeten laten gaan. Nu maar eerst de andere Mods uitvoeren.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Moet jij ze niet erin hebben Casper? Deze kun je gewoon zelf monteren. Of het lukt nog wel tijdens een meeting.... Boormachine en soldeerbout mee en klaar. Als ik het nu zou moeten doen max 0,5 uur per deur.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
@kimi100: Volgens Klaas zit de LMM (lucht massa meter) op een andere plek. Het zou misschien wel werkend te krijgen maar dan komt er een hoop uitzoek werk bij. Dan wordt het mij een te dure mod waarvan ik niet weet of het een blijverdje is....
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je een foto van onder de kap? N18 blok is inderdaad iets anders.louisvdd76 schreef:@kimi100: Volgens Klaas zit de LMM (lucht massa meter) op een andere plek. Het zou misschien wel werkend te krijgen maar dan komt er een hoop uitzoek werk bij. Dan wordt het mij een te dure mod waarvan ik niet weet of het een blijverdje is....
Onze sponsors