Ooit...
Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben niet zo'n profi klusser hè Peter.
Normaal was ook dit geen probleem, maar ik kreeg m niet los
Ff inspuiten met WD40 vandaag
Niet beide kanten?peter schreef:Ik heb geen DIY voor je maar je hebt wel een grote torx nodig want aan iedere kant gaat 1 van de verstevigingsspanten door een gat in de skirt. Dit geldt alleen bij een cabrio.![]()
Op realoem staat misschien wel een afbeelding hoe het e.e.a. in elkaar moet.
Weet iemand welke maat het is?peter schreef:Hey koekebakker, zei toch dat je een grote torx nodig had!
Resultaat tot nu toe mag er zijn!! Gaaf hoor dat dash.
Ik ben niet zo'n profi klusser hè Peter.
Normaal was ook dit geen probleem, maar ik kreeg m niet los
Ff inspuiten met WD40 vandaag
Tx! Ik denk dat het ook wel klaar is nu. Even de skirts afmaken, schroefset fixen en de uitlaat en dan is het genoeg.speedy schreef:Hele dikke bak man !!mods staan hem super
![]()
En natuurlijk is er nog wat te wensen maar ik vind hem zo goed als af
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar wel heul gaaf man die dash
Hahahaha idd !peter schreef:Hey koekebakker, zei toch dat je een grote torx nodig had!
Resultaat tot nu toe mag er zijn!! Gaaf hoor dat dash.
Maar wel heul gaaf man die dash
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, goed bezig kerel...dat dash is idd erg dik...kan me nu niet meer voorstellen dat ik die mod telkens het uitgesteld...
Jammer dat de skirts ff niet meewerken, ik ken de frustratie als iets niet lukt hahaha...maar, komt goed en dan is het gevoel des te beter!
Is een dikke kart aan t worden zo, keep it up!
Jammer dat de skirts ff niet meewerken, ik ken de frustratie als iets niet lukt hahaha...maar, komt goed en dan is het gevoel des te beter!
Is een dikke kart aan t worden zo, keep it up!
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sorry raymond, zie nu je post pas over de grote van de torx...
De maat weet ik niet uit mijn hoofd maar misschien kan je ze bij "de garage om de hoek" even los en later weer vast zetten. Kan geen kwaad om een stukje te rijden zonder dat ze goed vast zitten.
Succes!
De maat weet ik niet uit mijn hoofd maar misschien kan je ze bij "de garage om de hoek" even los en later weer vast zetten. Kan geen kwaad om een stukje te rijden zonder dat ze goed vast zitten.
Succes!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou vanadaag even bij de 'kuch' Karwei geweest. Ze hadden niks voor op de dopsleutel. Dus maar Torx haakse stiftsleutelset meegenomen (tot maat t50). Op het werk hadden we nog opzet stukken (t30 max) voor op de dopsleutel, dus maar ff meegenomen, misschien past het nog. Werkt iets makkelijker dan met die stiftsleutels.
Morgen heb ik wat klushulp dus mits ik de juiste maat heb gevonden, wordt het morgen een makkie. Kan ik meteen de onzin meenemen (dashboard kastje verdeler en de grill badge houder) en in/op de auto zetten. Mocht vrijdag jl. toch nog even 20euro invoerbelasting betalen :S.
Best duur spul zo.
Morgen heb ik wat klushulp dus mits ik de juiste maat heb gevonden, wordt het morgen een makkie. Kan ik meteen de onzin meenemen (dashboard kastje verdeler en de grill badge houder) en in/op de auto zetten. Mocht vrijdag jl. toch nog even 20euro invoerbelasting betalen :S.
Best duur spul zo.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tja, dat Karwei is het ook niet natuurlijk. Gamma heeft hetzelfde assortiment. Prutspul natuurlijk. Viel me vandaag op dat ze minder hebben dan een paar jaar geleden. Toen was dit alles wel gewoon te koop, zelfs los. Nu moet je alles in set aanschaffen
We hebben zoveel bouwmarkten hier, maar een Hornbach is niet te bekennen. Vaak is het toch via internet bestellen als je echt iets wilt.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ja idd..
Ik wilde tijdje terug een torxbitje hebben en die kan ik alleen per 3 kopen?!
3x dezelfde maat.. is het zon prutspul dat ik er 3 nodig heb of wat?
Anders ff bij Leto in Wijchen (bij berendonck) kijken.. die hebben ook veel materiaal, los
Ik wilde tijdje terug een torxbitje hebben en die kan ik alleen per 3 kopen?!
3x dezelfde maat.. is het zon prutspul dat ik er 3 nodig heb of wat?
Anders ff bij Leto in Wijchen (bij berendonck) kijken.. die hebben ook veel materiaal, los
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Als ik bijzonder gereedschap of bitjes enz enz nodig heb en ik kan het alleen in een set kopen en ik weet dat ik het maar 1 keer nodig heb dan koop ik het gewoon, gebruik het en de volgende dag breng ik het terug ( krijg je geld terug )
soort van huren zonder de huur maar alleen met borg 
Onze sponsors