Trouw jouw berichtjes lezen en elke keer reageren zijn twee verschillende dingen...Ragnar schreef:Sorry weer nks te melden.. maarm wordt toch ook niet gelezen dus dat maakt ook dus niet uit.
Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Berry het heeft meer te maken met de PM berichtjes die ik krijg. Mensen komen met vragen die ook in mijn topic te lezen vallen. Hoe gemaakt enz.. mensen kijken alleen maar plaatjes. Dus als je je aangevallen voelt sorry daarvoor dan.Berry M schreef:Trouw jouw berichtjes lezen en elke keer reageren zijn twee verschillende dingen...Ragnar schreef:Sorry weer nks te melden.. maarm wordt toch ook niet gelezen dus dat maakt ook dus niet uit.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Heren en Dames,
De kogel is toch door de kerk. De mini gaat in de verkoop.
Ik heb de MINI mogen stallen op verschillende shows zoals 'Dumpt' en '100%Tuning'. Hij heeft in twee verschillende bladen gestaan. En deze maand is de MINI ook te vinden in 'Automaxx magazine' , vreselijk artikel maar foto's maken veel goed.
Maar het is tijd voor een andere Uitdaging.
Ik wil hem compleet aanbieden. Sommige van jullie zullen wel denken die is knetter. 'Eerst alles eraf halen en in originele staat terugbrengen, man". Ach ja jullie weten het; "Rare jongens die designers"
alles demonteren kan altijd nog. Misschien is er iemand die graag de auto zo wilt overnemen.
Tuurlijk heeft hij ze gebruikssporen. Maar hij is altijd met veel liefde behandeld en altijd onder goede handen geweest bij 'Beek Autoracing'. Die kennen deze MCCS van binnen en van buiten.
De kogel is toch door de kerk. De mini gaat in de verkoop.
Ik heb de MINI mogen stallen op verschillende shows zoals 'Dumpt' en '100%Tuning'. Hij heeft in twee verschillende bladen gestaan. En deze maand is de MINI ook te vinden in 'Automaxx magazine' , vreselijk artikel maar foto's maken veel goed.
Ik wil hem compleet aanbieden. Sommige van jullie zullen wel denken die is knetter. 'Eerst alles eraf halen en in originele staat terugbrengen, man". Ach ja jullie weten het; "Rare jongens die designers"
alles demonteren kan altijd nog. Misschien is er iemand die graag de auto zo wilt overnemen.
Tuurlijk heeft hij ze gebruikssporen. Maar hij is altijd met veel liefde behandeld en altijd onder goede handen geweest bij 'Beek Autoracing'. Die kennen deze MCCS van binnen en van buiten.
Onze sponsors