ik vind dat smoked folie op je achterlampen en zij-pinkers er ook erg netjes uit zien!!

wel erg goed bezig hier!!!

ik vind het niet eens zo verkeerd op de koplampen.. misschien eens irl zien..mini cabrio schreef:
ik vind dat smoked folie op je achterlampen en zij-pinkers er ook erg netjes uit zien!!op je koplampen moet ik er persoonlijk nog ff aan wennen...
![]()
Ja, was erg lastig. Is vrij dik materiaal.Woosh! schreef:ik vind het niet eens zo verkeerd op de koplampen.. misschien eens irl zien..mini cabrio schreef:
ik vind dat smoked folie op je achterlampen en zij-pinkers er ook erg netjes uit zien!!op je koplampen moet ik er persoonlijk nog ff aan wennen...
![]()
op de achterlichten is het dik
dat wil ik ook!
Was dat lastig?
coendek schreef:kunnen zie niet nog een setje covers meesturen?!
TOP SPUL man.....P5ycH0 schreef:Heb inmiddels ook Xenon mistlampen en zoveel mogelijk LEDjes gemonteerd.![]()
Die pinkertjes heb ik kant en klaar bij outmotoring vandaan.mini cabrio schreef:staat em heel goed tycho!!
wel erg goed bezig hier!!!
Die houder zit aan de achterzijde van je toerenteller vast met een paar boutjes..P5ycH0 schreef: Nu alleen nog ff uitvogelen hoe ik die BusinessLine navigatie kan demonteren en de flexpod er op kan knallen.
Heeft iemand tips, url's of instructies? Of is het gewoon een kwestie van boutjes en moertjes en wijst het zichzelf?
Top !! Ik was al bang dat ik het dashboard te lijf moest gaanWoosh! schreef:Die houder zit aan de achterzijde van je toerenteller vast met een paar boutjes..P5ycH0 schreef: Nu alleen nog ff uitvogelen hoe ik die BusinessLine navigatie kan demonteren en de flexpod er op kan knallen.
Heeft iemand tips, url's of instructies? Of is het gewoon een kwestie van boutjes en moertjes en wijst het zichzelf?
als je de stuurkolom helemaal naar je toe trekt en omlaag doet kan je er het beste bij..
niet te moeilijk om te demonteren.
Onze sponsors