Welk merk voor de mini ?
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Maar de auto hééft een JCW exterieur met die "gewone" bumper die erop zit.
Aerodynamica pakket is gewoon niet dezelfde term als JCW.
Het zo totaal anders zijn als een affabriek optie erafgehaald zou zijn, zodat de auto nu minder zou zijn dan zoals die geproduceerd werd. Bijvoorbeeld (extreem voorbeeld) dat auto ineens op 15 inch velgen staat. Ik kan de dealer niet anders dan gelijk geven, en in mijn optiek is er niet geimpliceerd dat er een aerobumper op zou zitten. En ik zou het Wilco graag gunnen daarentegen, dus misshcien valt er nog wat te "haggelen".
Oneens is prima.peter schreef:Ben het niet met je eens Marcel. De auto werd hem aangeboden als een JCW met een JCW exterieur. Lijkt me een duidelijk verhaal, kan er weinig anders van maken.Marcel Always Open schreef:Deze auto is uit de fabriek gekomen met standaardbumpers. Aerodynamica pakket is altijd een optie, ook voor een factory-JCW. Dat Jan de bumpers na ong. 3 maanden verving door aerobumper (van ebay) en vlak voor verkoop weer de standaard achterbumper heeft teruggezet, kan je de dealer toch niet verwijten. (in mijn optiek).
Die "uit de kofferbak verdwijnende" verenset vind ik daarentegen niet netjes. Je hebt geen poot om op te staan behalve de "redelijkheid".
Als er niet over een JCW exterieur was gesproken, had de dealer 100% gelijk gekregen van me! Die gasten moeten dondersgoed weten waar ze over praten en anders moeten ze lekker wat anders gaan doen.
Maar de auto hééft een JCW exterieur met die "gewone" bumper die erop zit.
Aerodynamica pakket is gewoon niet dezelfde term als JCW.
Het zo totaal anders zijn als een affabriek optie erafgehaald zou zijn, zodat de auto nu minder zou zijn dan zoals die geproduceerd werd. Bijvoorbeeld (extreem voorbeeld) dat auto ineens op 15 inch velgen staat. Ik kan de dealer niet anders dan gelijk geven, en in mijn optiek is er niet geimpliceerd dat er een aerobumper op zou zitten. En ik zou het Wilco graag gunnen daarentegen, dus misshcien valt er nog wat te "haggelen".
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gisteren dus terug geweest naar Breeman, helaas 0,0 service en medewerking gekregen. De auto is afgeleverd, en meer willen ze er niet aan doen, ja een offerte maken voor het opnieuw spuiten van de bumper. Ze hebben nog wel geprobeerd de bumper te polijsten om te kijken of de vlekjes minder werden, maar dat is niet het geval.
Tot slot kon er nog net een tot ziens vanaf, al was het duidelijk dat ze dat liever niet hadden. Nu ik het zelf mee maak hoor ik het steeds meer van diverse mensen die een mini of bmw gekocht hebben bij breeman, het is snel kopen/verkopen en dan oprotten en nooit meer terug komen. Beetje onbegrijpelijk.... De mini zal daar dus niet meer naar terug gaan voor onderhoud oid. Denk dat ik naar Hans Severs in Alphen aan de Rijn ga.
Tot slot kon er nog net een tot ziens vanaf, al was het duidelijk dat ze dat liever niet hadden. Nu ik het zelf mee maak hoor ik het steeds meer van diverse mensen die een mini of bmw gekocht hebben bij breeman, het is snel kopen/verkopen en dan oprotten en nooit meer terug komen. Beetje onbegrijpelijk.... De mini zal daar dus niet meer naar terug gaan voor onderhoud oid. Denk dat ik naar Hans Severs in Alphen aan de Rijn ga.
- Sportspack Mark
- Be Mini

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je ziet hier de buitenkant van de band, daar lijkt het inderdaad mee te vallen, maar Greg slijt ze nogal een kleine beetje schuin af, de binnenkant was dus helemaal glad
Had dop 17 laten vallen van boven naar beneden...speedy schreef:Damn hot ! Wat was je kwijt dan ?![]()
S drive banden zijn toch nog niet op
Je ziet hier de buitenkant van de band, daar lijkt het inderdaad mee te vallen, maar Greg slijt ze nogal een kleine beetje schuin af, de binnenkant was dus helemaal glad
Onze sponsors