Cabrio Black Eye Purple : ... Purple!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Inhaal-actie? Ik? Het beeld kan dus flink vertekenen...
Misschien was het omdat die ander net vanuit de pits de baan opkwam. 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Check deze striping...
Suggesties?

Marcel Always Open schreef:he, deze striping is (in een andere kleur) wel iets voor Marcelmaus105 schreef:![]()
![]()
![]()
Ben aan het nadenken over wat een mooie kleur zou zijn. Wit is sowieso fout op paars. Maar grijs is ook weer zo .... grijs. Ik wil liefst lichte , en felle, kleuren.coendek schreef:idd marcel, zou hem goed staan!hippe streepjes!
Suggesties?

Gr, Marcel
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
2 tinten lichter misschien of parelmoer
Annet
Annet
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 06 aug 2010, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hmmm oranje, verrassende suggestie. Ga eens even fotosjoppen.
@ Shag
Jazeker, kruisje is binnen. Dit was voor mij de eerste Vierdaagse. (best wel trots ) Wie weet ooit nog eens, maar gelet op de hoeveelheid tijd die training met zich meebrengt, zeker niet volgend jaar alweer.
@ Shag
Jazeker, kruisje is binnen. Dit was voor mij de eerste Vierdaagse. (best wel trots ) Wie weet ooit nog eens, maar gelet op de hoeveelheid tijd die training met zich meebrengt, zeker niet volgend jaar alweer.
Gr, Marcel
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ik ben geen expert, Coen. Maar het is idd deels doorzichtig met een mat achtige 'frosted' laag. Niet glad maar met een hele lichte structuur.
Of het geschikt is voor wrapping, dunno...dat materiaal is een totaal andere soort sticker dacht ik zo.
Heb het ooit overwogen voor mijn Mini, maar icm met metallic is elke sticker soort gewoon geen gezicht, dan ligt het er zo boven op, optisch gezien.
Maar voor deze paarse van Marcel denk ik dat het een topper zal zijn.
Of het geschikt is voor wrapping, dunno...dat materiaal is een totaal andere soort sticker dacht ik zo.
Heb het ooit overwogen voor mijn Mini, maar icm met metallic is elke sticker soort gewoon geen gezicht, dan ligt het er zo boven op, optisch gezien.
Maar voor deze paarse van Marcel denk ik dat het een topper zal zijn.

Onze sponsors