Bedankt voor het nummer !!
Broekies' Mini Cooper S: Aero gril done
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Broekies' Mini Cooper S: Aero gril "in progress"
Ivm mijn Navi, heb ik al 2 meters boven mijn stuur.
- Removic21
- One wheel wonder

Bericht
Re: Broekies' Mini Cooper S: Aero gril done
ej,
net ff je topic doorgelezen en ziet dr goed uit man
Ik heb vandaag ook mijn aero grill binnen gekregen en de bovenste zit er zonder al te veel moeite in inmiddels.
Alleen is het probleem bij de onderste duidelijk. Dat ik met de dremel aan de slag moet en en malletje maken enzo daar had ik me op voorbereid, alleen krijg ik de originele grill er nog niet eens uit...
tip hiervoor? hoe zit dat ding in godsnaam vast
thnx!
gr
net ff je topic doorgelezen en ziet dr goed uit man
Ik heb vandaag ook mijn aero grill binnen gekregen en de bovenste zit er zonder al te veel moeite in inmiddels.
Alleen is het probleem bij de onderste duidelijk. Dat ik met de dremel aan de slag moet en en malletje maken enzo daar had ik me op voorbereid, alleen krijg ik de originele grill er nog niet eens uit...
tip hiervoor? hoe zit dat ding in godsnaam vast
thnx!
gr
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
uiterst links of rechts met en plastic spie of schroevendraaier met tape erom eruit wippen met beleid!
- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb de hele bumper er even afgehaald, durfde het niet aan om er iets tussen te wrikken. Bumper eraf was kwestie van paar schroeven.
- Removic21
- One wheel wonder

Bericht
Sow,
Kan je makkelijk aangeven welke schroeven? Ik heb er even na gekeken maar volgens mij moet er ook een schroef los waar ik niet bijkom doordat het wiel ervoor zit??
Heeft toevallig iemand een plaatje waar aangegeven staat welke schroeven ik moet loshalen om de bumper eraf te pakken...?
thnx thnx thnx!
Kan je makkelijk aangeven welke schroeven? Ik heb er even na gekeken maar volgens mij moet er ook een schroef los waar ik niet bijkom doordat het wiel ervoor zit??
Heeft toevallig iemand een plaatje waar aangegeven staat welke schroeven ik moet loshalen om de bumper eraf te pakken...?
thnx thnx thnx!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
wow, de hele bumper eraf gehaald …. respect
Zoals Chico aangeeft heb ik het ook gedaan. even een paar stukjes blauwe afplaktape op de bumper geplakt als bescherming. Dan een relatief kleine platte schroevendraaier ertussen en voorzichtig als hefboom gebruiken op het chrome deel. Het "losse" gekleurde deel komt van vanzelf los.
Succes.
PS de mal van karton heb ik nog wel liggen, die mag je wel komen ophalen
Zoals Chico aangeeft heb ik het ook gedaan. even een paar stukjes blauwe afplaktape op de bumper geplakt als bescherming. Dan een relatief kleine platte schroevendraaier ertussen en voorzichtig als hefboom gebruiken op het chrome deel. Het "losse" gekleurde deel komt van vanzelf los.
Succes.
PS de mal van karton heb ik nog wel liggen, die mag je wel komen ophalen
- Removic21
- One wheel wonder

Bericht
Cheek-O schreef:wiel schuin naar buiten draaien??:P
- Removic21
- One wheel wonder

Bericht
hehe das wel fijn idd.. maar woon je in de buurt van Maastricht? 
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
<------- in de buurt is relatief hèRemovic21 schreef:hehe das wel fijn idd.. maar woon je in de buurt van Maastricht?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
je weet toch wel waar twente ligt Remon?! hahaha

- Removic21
- One wheel wonder

Bericht
maar is ook wel goed zelf te maken toch
godver ik moet echt nog veel leren op het forumBroekies schreef:<------- in de buurt is relatief hèRemovic21 schreef:hehe das wel fijn idd.. maar woon je in de buurt van Maastricht?![]()
maar is ook wel goed zelf te maken toch
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
haha, geen probleem joh
Ja is prima zelf te maken. Nieuwe gril op een stuk stevig karton leggen, aftekenen, uitknippen en dan uitsparingen knippen op de plekken waar de bevestigingspinnen op de gril zitten.
Vervolgens de mal gebruiken als boormal op de bumper. Daarna met een scherp schuifmesje de gaten " vierkant" bijsnijden. (en ja dat kan
)
Ja is prima zelf te maken. Nieuwe gril op een stuk stevig karton leggen, aftekenen, uitknippen en dan uitsparingen knippen op de plekken waar de bevestigingspinnen op de gril zitten.
Vervolgens de mal gebruiken als boormal op de bumper. Daarna met een scherp schuifmesje de gaten " vierkant" bijsnijden. (en ja dat kan
- Broekies
- Mod virus alert!

Bericht
Zo, effe het stof van het topic afblazen
Afgelopen weken met behulp van Spenki de achterbumper vervangen door een andere en ervoor gezorgd dat de PDC het weer doet.
Nu wil ik graag de achterlichten vervangen door het face lift type. Weet iemand wat het nummer is van de verloop kabel voor de mistlamp-achteruitrijlicht conversie ?
alvast bedankt,
Marc
Afgelopen weken met behulp van Spenki de achterbumper vervangen door een andere en ervoor gezorgd dat de PDC het weer doet.
Nu wil ik graag de achterlichten vervangen door het face lift type. Weet iemand wat het nummer is van de verloop kabel voor de mistlamp-achteruitrijlicht conversie ?
alvast bedankt,
Marc
Onze sponsors