gilles astro PL

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 jun 2009, 21:30

ik weet niet op welke matjes jij het hebt .. maar bij mij zijn 2 lagen wel al heel stevig hoor .. die deuk je niet meer in .. (mischien heb ik dikkere matjes dan die dat jij gebruikt?)
maar ik ga voor de zekerheid langs binnen ook nog een laagske leggen hoor..

word ook niet gelakt of bekleed .. kap die er achteraf over komt wel .. plamuren, schuren en lakken .. tis geen ice als geen blinkend laagje over zit he :mrgreen:
"stealth is key" C&C
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2009, 23:10

trust me.....er komt een geweld aan druk...
het breekt zo....en de aanhechtingsplaatsen zijn natuurlijk de meest gevoelige...
ik weet niet wat voorn subjes dat zijn?

ik had 2x800WRMS 4000RMS versterkt, 3 lagen glasvezel, ongeveer 0.5 cm dik, combi 16 liter poly en glasvezel dus. bye bye laklaagje.....(was trouwens een gesloten kist....dus daardoor kan de druk ook wel aardig opgebouwd worden in de kist....)
nog een laag poly overheen gegoten icm een laag glasvezel, en bekleed....

Ging super goed (totdat ik mn subs had doorgeblazen met een testje....)!!

Super mooi dat poly!!!......maar ga me daar alleen nog maar aan wagen voor delen waar minder geweld achter zit (zoals bij een sub)

maar zoals ik t lees...ga je dus een bandpass maken?
gewaagd hoor...met poly....
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2009, 23:18

Ik kan er wel inkomen dat je die ice ook beter zo in je auto plaatst en later pas lakt.

Je gaat ook niet direct een kamer schilderen als de stukadoor ff zijn ding heeft komen doen ... Dat poly snel barst heb ik ook wel al vaker gelezen ...

Maar ik heb zo het idee dat je wel weet wat je aan het doen bent ... :wink: 8)
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2009, 00:15

Knap dat je dit kan! Lijkt me tevens ook erg leuk om hier aan te knutselen.. wanneer denk je dat het een beetje rond is allemaal? Can't wait!
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 jun 2009, 17:52

de afmetingen van je kist zijn dan ook een heel stuk groter he wok .. voor 16 liter kwijt te kunnen :mrgreen:
bij mij heeft het gedeelte waar de subs in komen 28 a 30 liter inhoud, veel kleinere oppervlakte te polyen .. ook de vorm en braces hebben veel invloed op de totale sterkte.
het zijn 3 subjes van 20cm .. elk heeft 8 tot 10 liter nodig.

tis wel een gesloten kist, geen bandpas hoor (maar je moet het zien als het af is .. de blueprints zitten in men hoofd, moeilijk neer te pennen)
de poly schelp die je gaat zien zitten (de afwerkingslaag dus) zal volledig los staan van de rest .. die komt gewoon over alles heen te zitten, en krijgt dus geen druk of vibraties te verwerken :wink:
zo kan ik ze er gewoon afnemen als ik de versterkers anders wil afregelen of de zekeringen vervangen bv
is over nagedacht hoor :mrgreen:

barsten kunnen verschillende redenen hebben .. of teveel druk (als je boven de 1000rms begint te knallen, ja dan moet je wel al dikke lagen poly voorzien)
andere reden kan zijn dat ze bv niet geschuurd hebben tussen de poly lagen door, hars moet op een geschuurd opp en niet zomaar laag op laag liggen, anders bars het gemakkelijk ..
enz..

ik zeg niet dat mijn werkwijze perfect is hoor..verre van ;) ik doe dit voor de lol .. als het barst of uiteen valt, dan maken we gewoon iets anders toch 8)
wel bedankt voor je input..alle info en ervaring is welkom

normaal zou alles dit weekend kunnen spelen, als ik genoeg tijd heb om verder te knutselen :roll:

pics zullen volgen

gilles
"stealth is key" C&C
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jun 2009, 21:20

alles zit op zn plaats, de install speelt :mrgreen: ikke blij blij .. na meer dan een maand zonder muziek :roll:

niet op de wirwar van kabels letten .. moet nieuwe gaan kopen volgende week (kheb mij met stukken en brokken moeten behelpen) ma tspeelt .. en hoe 8)
nu is het vollen bak afregelen .. voorlopig spelen de compo's nog op de passieve filter .. volgend wekend gaan we alles aktief zetten .. dan zijn we vertrokken :mrgreen: ale, dan nog de poly kap voor de afwerking :roll:

genoeg gezeverd, pics ;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

greetz

Gilles
"stealth is key" C&C
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2009, 23:20

8) 8)
geertm1969
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jun 2009, 00:07

@ gilles.De fotos die zijn genomen is da niet aan de focus cinema en de hofkes waar je misschien woont.

Trouwens knappe mini
DiabloPvA
Macciesluiter

08 jun 2009, 12:12

zo dan dat ziet er goed uit :D

ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal is afgewerkt 8)
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jun 2009, 18:24

thx .. jep .. nu afstellen .. dan beginnen we aan de afwerking 8)

en jep geertm, ik woon in die omgeving. hoe kent gij de hofkens eigelijk ? :D
"stealth is key" C&C
geertm1969
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jun 2009, 18:52

Wel ik heb tot vorig jaar altijd in Geraardsbergen gewoont.Ook nog gewerkt met één van je buren Michel De Mil.Werk ook aan de stad dus ik ben er nog elke dag.

Vorige zaterdag was ik er en even de persoon met zijn honda Civic Type R laten schrikken.Zal je waarschijnlijk al gezien hebben nieuw model rode kleur.Dacht om mij vanaf het rond punt aan de zonnebloem in één moment voorbij te steken maar moest het loodje leggen.We hebben niet gevaarlijk zitten doen hoor.Maar ging sinds het oudenberghof al aan mijn kont
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jun 2009, 20:11

:mrgreen: das mijn favoriete race stukje .. vanuit de volderstraat het rond punt op en zo de zonnebloem over Mmm >)
"stealth is key" C&C
geertm1969
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jun 2009, 22:54

Heb een paar jaar geleden een blauwe smart roadster brabus gehad ben daar toen geflits tegen 103.Dus opgepast
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2009, 09:22

Ziet er leuk uit man!!
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik een soortgelijk project ga opzetten...
het is toch best handig als je af en toe wat dames in de achterbak kan vervoeren.... :mrgreen:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

09 jun 2009, 19:18

Echt super knap gedaan en nog bedankt voor je info ;)

Terug naar “Show your ride”