Iemand nog iets liggen
Menno's Clubman D..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zijn mooie velgen Menno , maar ik vond de vorige toch echt een stuk ruiger staan
..
Desalnietteplus blijft het een hele lekkere ride ..
Desalnietteplus blijft het een hele lekkere ride ..
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn MINI is weg
Door het werkverkeer van mijn vriendin werd het verstandiger om de JCW eruit te doen en een diesel ervoor in de plaats te nemen. Sinds gister dus weer MINI-loos maar ben erg gelukkig met mijn nieuwe auto: Audi A3 2.0 tdi DSG
Het rijdt uiteraard compleet dan ik gewend was maar dat is ook wel weer eens fijn! Ik zal snel een topic aanmaken bij Bevriende Rides! Eerst even nog foto's maken.
De nieuwe eigenaar van de MINI is EVO, inmiddels al lid van het forum en zal zich ook nog wel voorstellen
Door het werkverkeer van mijn vriendin werd het verstandiger om de JCW eruit te doen en een diesel ervoor in de plaats te nemen. Sinds gister dus weer MINI-loos maar ben erg gelukkig met mijn nieuwe auto: Audi A3 2.0 tdi DSG
De nieuwe eigenaar van de MINI is EVO, inmiddels al lid van het forum en zal zich ook nog wel voorstellen
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
WTF Menno!
Echt jammer man.....

Echt jammer man.....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja ik ga het ook zeker allemaal missen, was de vorige keer ook! Maar een diesel MOEST met 100 km per dag. Waarom geen MINI.. een R56 wilde ik niet en een volle Clubman diesel vind ik nu simpelweg te duur voor wat je ervoor krijgt.
En Sedan, er kan veel gebeuren in een jaar
En Sedan, er kan veel gebeuren in een jaar
Onze sponsors