Indy Blue R53 aan de beurt...
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Re: Indy Blue R53 tarox mounted p101
Onopvallend opvallend. Erg mooi hoor Walter! 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- FiSiCa
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht 
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Ja heul blij met de set, het is nu slechts genieten van de foto's, hij is niet mee op vakantie

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dikke remmen zeg... Kicken upgrade. Kun je volgend jaar nog harder door de Eifel.
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Indy Blue R53 aan de beurt...
FF afstoffen hierzo.
Beetje pech de laatste tijd. Wiellager vorige maand vervangen inclusief een fuseekogel, mooie klus trouwens in de doe het zelf garage.
Helaas ook nu aan de beurt voor de stuurpomp, zat er een keer aan te komen. bekende euvel met uitvallen of aanblijven na het afzetten van de moter.
Ben bij Ben van Leeuwen terecht gekomen die voor een goede prijs een vervangende stuurpomp incl vervanging aanbiedt. Revisie doen ze zelf. Was er nog niet eerder geweest, vooral voor classic Mini's een walhalla daar zeg. Ben is wat richting de new MINI aan het verschuiven, vandaar ook dit aanbod, wat zeker de moeite waard is.
Net op de brug echter ook erachter gekomen dat het stuurhuis lekt en het reservoir heeft leeggetrokken en alles verzamelde in de rubberen hoezen, links en rechts.....
deze wsl vervangen moet worden, gewoon pech maar ja kan gebeuren auto is reeds 11 jaar oud.
hoor zsm wat het gaat kosten
Beetje pech de laatste tijd. Wiellager vorige maand vervangen inclusief een fuseekogel, mooie klus trouwens in de doe het zelf garage.
Helaas ook nu aan de beurt voor de stuurpomp, zat er een keer aan te komen. bekende euvel met uitvallen of aanblijven na het afzetten van de moter.
Ben bij Ben van Leeuwen terecht gekomen die voor een goede prijs een vervangende stuurpomp incl vervanging aanbiedt. Revisie doen ze zelf. Was er nog niet eerder geweest, vooral voor classic Mini's een walhalla daar zeg. Ben is wat richting de new MINI aan het verschuiven, vandaar ook dit aanbod, wat zeker de moeite waard is.
Net op de brug echter ook erachter gekomen dat het stuurhuis lekt en het reservoir heeft leeggetrokken en alles verzamelde in de rubberen hoezen, links en rechts.....

hoor zsm wat het gaat kosten
Laatst gewijzigd door wall-e op 09 apr 2014, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Indy Blue R53 aan de beurt...
laten we hopen op een niet al te dure kostenpost!
heb me wiellager gisteren ook laten vervangen bij Roy..
ik moet zeggen dat dat niet de mooiste klus was nee! haha
maarjaa er zijn ergeren dingen!
je word in ieder geval goed geholpen bij van Leeuwen!
heb me wiellager gisteren ook laten vervangen bij Roy..
ik moet zeggen dat dat niet de mooiste klus was nee! haha
maarjaa er zijn ergeren dingen!
je word in ieder geval goed geholpen bij van Leeuwen!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht 
is het geen schatje? helemaal standaard en dat bevalt de 1ste paar daagjes prima. Genoeg plannen, eerst deze week de MINI van binnen helemaal laten cleanen, maandag ga ik naar Roel voor een grote beurt. Ondertussen af en toe gewoon een rondje rijden, omdat het kan

Hoi! ik ben weer terug (wall-e) weer met een blauwe R53 ;) helemaal standaard
is het geen schatje? helemaal standaard en dat bevalt de 1ste paar daagjes prima. Genoeg plannen, eerst deze week de MINI van binnen helemaal laten cleanen, maandag ga ik naar Roel voor een grote beurt. Ondertussen af en toe gewoon een rondje rijden, omdat het kan

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Indy Blue R53 aan de beurt...
Mooi om er na 10 jaar weer één te hebben én te rijden! Veel plezier er mee!
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Onze sponsors