Ben er zelf ook helemaal blij mee. De kleurencombi is echt super. De dealer had ook eerst zijn bedenkingen, maar vindt het nu ook helemaal te gek.
Pimmy's new ride: BMW 125i cabrio pics @ P11
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kunt ze even een mailtje sturen natuurlijk
kan me niet voorstellen dat er veel verschil tussen de 130 en 125 aansluiting zit. Klinkt wel heerlijk zo'n gruppe m intake!
- pimmy
- Bijna verslaafd

Bericht
Zo, afgelopen zaterdag terug gekomen uit Curacao. En om 3 uur stond de aflevering in de planning. Maar het vliegtuig had 2,5 uur vertraging. Daarna een uur op de koffers gewacht en in de file richting de achterhoek. Dus dat werd haasten!
Om 16:30 bij de dealer waar de cabrio klaar stond en glom als een spiegeltje (mede door de SwissTec behandeling).
Zondag was een heerlijke cabrio dag en daar maar goed gebruikt van gemaakt.
Hierbij de eerste foto's (en een kleine mod (antenne) van de mini overgenomen
)

Ik moet alleen nog afleren om naar andere mini's te zwaaien... (ze kijken me echt raar aan
)
Om 16:30 bij de dealer waar de cabrio klaar stond en glom als een spiegeltje (mede door de SwissTec behandeling).
Zondag was een heerlijke cabrio dag en daar maar goed gebruikt van gemaakt.
Hierbij de eerste foto's (en een kleine mod (antenne) van de mini overgenomen

Ik moet alleen nog afleren om naar andere mini's te zwaaien... (ze kijken me echt raar aan
Laatst gewijzigd door pimmy op 12 apr 2009, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- pimmy
- Bijna verslaafd

Bericht
Tnx voor de leuke reacties!
@ rem.
Geluid is super! Lekkere donkere brul bij het starten, en ook ploft de uitlaat bij op en terug schakelen. Heerlijk gewoon. (polft beter als de Cooper S automaat)
@ Getzz
Haha, geinig. Heb dan nog geen idee waar je dan precies woont
Was al vaker door dit straatje met de bomen gereden, en leek me wel leuk voor een kleine shoot.
@ rem.
Geluid is super! Lekkere donkere brul bij het starten, en ook ploft de uitlaat bij op en terug schakelen. Heerlijk gewoon. (polft beter als de Cooper S automaat)
@ Getzz
Haha, geinig. Heb dan nog geen idee waar je dan precies woont
Was al vaker door dit straatje met de bomen gereden, en leek me wel leuk voor een kleine shoot.
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
! veel plezier er mee...
gr remke
ok als ie ploft, dan wordt deze mijn opvolgerpimmy schreef:Tnx voor de leuke reacties!
@ rem.
gr remke
Onze sponsors