Schroefie's R56 Cooper BRG + R55 Cooper Hampton

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG

03 aug 2015, 22:10

zie je eigenlijk verschil tussen echt carbon en die wrap?
ik heb het nooit in het echt gezien maar die dashpanelen zien er wel hetzelfde uit.
Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

03 aug 2015, 22:39

He Daiel, jij hebt me getipt naar premiumvinyls.nl en ik ben vooral afgegaan op jullie tip (Cheek-O) om 5D Carbon te nemen. Na het zien van volgend filmpje van de premiumvinyls site ( was ik overtuigd maar ik kan het niet vergelijken omdat ik geen originele Carbon delen heb. Volgens de man in het filmpje komt het over als echt Carbon. Mijn collega's waren ook super enthousiast en vonden het er echt strak uitzien. Ik weet dus niet wat in de toekomst het zonlicht gaat doen met de kleur van de wrap maar voor die paar tientjes zeer tevreden met resultaat. Ik heb mijn oude chromen achterklepbekleding van het kofferdekselhandvat al verwijderd en dat wordt mijn volgende deel wat ik ga wrappen. Misschien binnenkort ook nog 2 extra spiegelkapjes proberen te wrappen, nog voldoende folie over en dat voor nog geen 4 tientjes :wink: . Ga binnenkort nog wat van dat 5D Carbon op voorraad nemen, heb nog wat ideetjes.
Wickedclaw
One wheel wonder
One wheel wonder

03 aug 2015, 22:41

heb me dashboard er mee gewrapt al 2 keer en helaas komt het elke keer los met de warmte.of ik nu wat verkeerd doe of het nou niet tegen warmte kan.durf het niet te zeggen terwijl ik met m3 me gp wing heb gewrapt en die blijft netjes zitten.
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

03 aug 2015, 22:47

Daiel, ik heb nog wel wat restjes liggen die ik bij het verwerken afgeknipt heb, ik kan je wel een stukje toesturen dan kun je het naast je echte Carbon houden om te kijken naar het kleurverschil. Ik zal even kijken of ik je adresgegevens nog ergens heb anders moet je me die even in een PB toesturen, dan stuur ik een stukje op. Op de bovenkant zit nog een beschermingsfolie die je wel even moet verwijderen.

Gr. Milco

ps: ik heb geen adresgegevens van je, stuur me die even dan gaat er morgen een stukje op de post
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 aug 2015, 22:47

nice gedaan vriend!!!!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

03 aug 2015, 23:00

Wickedclaw schreef:heb me dashboard er mee gewrapt al 2 keer en helaas komt het elke keer los met de warmte.of ik nu wat verkeerd doe of het nou niet tegen warmte kan.durf het niet te zeggen terwijl ik met m3 me gp wing heb gewrapt en die blijft netjes zitten.
Dat is minder natuurlijk, ik heb het vandaag ingebouwd dus die ervaring heb ik nog niet (warmte) alleen wat ik er wel bij zeg is dat ik nu (bij de 2de poging) de wrap om het voorste gedeelte heb aangebracht (zie mijn berichten hiervoor, dashdelen uit elkaar gehaald en daarna weer aan elkaar gelijmd) en niet op de rand heb afgesneden want toen kreeg ik het niet mooi strak en liet het ook enigszins los om dat je de randen tijdens het afwerken regelmatig in je handen hebt en het dan door aanraking van je handen minder gaat plakken. Dus ik heb het wat ruimer gesneden zodat ik wel wat meer afval kreeg maar de folie waarmee geplakt moest worden zo min mogelijk aanraak. Ik heb geprobeerd om me te houden aan hun document vwb verwerking wrap folie: http://www.premiumvinyls.nl/verwerking- ... pm-44.html

Van de week blijft het warm dus mocht het los laten of iets dergelijks dan laat ik het weten. Wat ik wel begrepen heb is dat 3M de beste folie is en je betaald daar natuurlijk iets meer voor.
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2015, 23:09

Schroefie schreef:Misschien binnenkort ook nog 2 extra spiegelkapjes proberen te wrappen
Doosje staat klaar! (was het bijna vergeten :mrgreen: )
Ik ga zelf zo op vakantie, maar laat mijn Pa het doosje wel naar de post brengen.
Of je moet in de buurt zijn dan kan je het natuurlijk ook komen halen.

Ik App of PB je m'n gegevens wel even oke :icon_top:
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2015, 23:26

Haha goedd bezig man!!
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

03 aug 2015, 23:34

Alvast bedankt Jeffrey, ik moet donderdag 6 augustus 09.00 uur in het CMH te Utrecht zijn. Ik weet niet hoelang ik daar bezig ben maar kan op de terugweg wel even Culemborg aandoen want jouw ouders woonden toch tegen over jouw? Ik betaal jouw gewoon dat bedrag wat in je artikel stond en het scheelt jou weer de verzendkosten (waren incl.) en voor mij ligt het op de route. Stuur me even je naam/rekening gegevens in een PB of App, en het adres van je ouders. Dan haal ik het waarschijnlijk voor de middag, donderdag aanstaande 6 augustus, op.

Maakt mij niet uit, doe maar wat voor jou het handigst is, ik hoor het wel.

Alvast een fijne vakantie toegewenst,

Gr. Milco
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

04 aug 2015, 10:09

Ziet er mooi uit Milco, dat heb je knap gedaan man !!
Snap er niks van dat die grote handen van jou dit priegel werk kunnen afleveren hahaha.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

31 aug 2015, 23:26

Afbeelding

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

01 sep 2015, 13:19

Hij staat er prachting bij Milco, blijft toch een super mooie kleur dat BRG :icon_top:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

01 sep 2015, 21:04

Thx,

doordat we vroeg waren zelf wat foto's gemaakt en eigenlijk helemaal niet meer bij stil gestaan om foto's door een professional fotograaf te laten maken. Er komen echt ontzettend gave foto's op het forum en Facebook voorbij. Gelukkig ligt de locatie eigenlijk voor mij om de hoek dus ik ga zeker nog een keer op een avond foto's maken, echt een leuke locatie geworden. Zo iets vergelijkbaars hebben ze in Veghel ook gedaan met de "koekfabriek", groten deels alles in tact gelaten en er diverse activiteiten in onder gebracht zoals een bioscoop, restaurant, muziekschool etc. Bart (Batje) heeft al eens wat foto's gepost van zijn MINI op die locatie. Alvast veel plezier komend weekend bij de Keram rit :icon_top:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

02 sep 2015, 08:24

[quote="Schroefie"]Bij ons hebben ze "de koekfabriek"[quote]

Daar zou ik me thuis moeten voelen lijkt me :mrgreen:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

03 okt 2015, 14:39

Vandaag een 16 inch R94 velgen/wintersetje opgehaald bij Peter-Paul (PPCS) in Amsterdam, nog gave velgen, geen beschadigingen en met GoodYear Eagle Ultra Grip GW-3 runflat banden, 195/55/16 87H met nog 6+mm profiel. Uiteindelijk was dit vele malen goedkoper dan mijn oude 16 inch set te laten poeder coaten en voorzien van (runflat) winterbanden.

Me Happy :)) , Peter-Paul nog bedankt voor deze set en veel rijplezier in je nieuwe Volvo :icon_top:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”