08 MINI Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Er zit ook vocht in mijn linkerstandlicht, al sinds dag 2 dat ik hem had. Eerst een hele discussie bij mijn dealer of dat wel of niet in garantie ging vallen (
), uiteindelijk beslist van het te bestellen en het later te regelen ... dat was op 25 maart 
Ondertussen heb ik nog zelfs geen bericht gekregen dat het binnengekomen is .. lang leve Monserez
Positief of negatief afsteken ? De zwarte grille is besteld .. ondertussen al een maand geleden.Fred schreef:x2, die chroom grille vind ik wel wat afsteken tegenover de rest ...
Er zit ook vocht in mijn linkerstandlicht, al sinds dag 2 dat ik hem had. Eerst een hele discussie bij mijn dealer of dat wel of niet in garantie ging vallen (

Ondertussen heb ik nog zelfs geen bericht gekregen dat het binnengekomen is .. lang leve Monserez

03 MCS - 08 MCD
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Oef
dan is het goed 
Mijn vorige auto:

en de huidige

Ik kan niet wachten op die witte zijpinkers

Mijn vorige auto:

en de huidige

Ik kan niet wachten op die witte zijpinkers

03 MCS - 08 MCD
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
+ beetje druk van de madam om hem weg te doen
ze wilde er nog niet dood in teruggevonden worden
& Thx voor de positieve comments, trouwens
Ik heb 'm twee jaar gehad .. dagelijks mee rondgereden .. ongelóóflijk veel plezier aan gehad en uiteindelijk verkocht voor het dubbele van wat ik 'm betaald had.Oscar schreef:Zo'n oude 6 serie begint al een echte klassieker te worden! In originele staat natuurlijk. Maar goed, als je kan ruilen voor een mini....
+ beetje druk van de madam om hem weg te doen

& Thx voor de positieve comments, trouwens

03 MCS - 08 MCD
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Witte zijpinkers zijn geplaatst !
Foto's heb ik niet want iedereen weet hoe dat eruitziet
Foto's heb ik niet want iedereen weet hoe dat eruitziet

03 MCS - 08 MCD
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Jij kan hier niet ver vandaan wonen/werken! Ik heb je al meerdere malen de R8 zien op en afrijden aan de colmar en in bissegem.
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Nochtans woon ik op ongeveer 150 km daarvan
Er rijden er meerdere rond he
maar ik ben de enige met zwarte velgen ...
Het klopt wel dat ik af en toe in Kortrijk ben, de laatste tijd zit ik daar vaker dan mij lief is

Er rijden er meerdere rond he

Het klopt wel dat ik af en toe in Kortrijk ben, de laatste tijd zit ik daar vaker dan mij lief is

03 MCS - 08 MCD
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Dan is het inderdaad misschien iemand van je collega's, hij heeft een rode bril als ik het goed voorheb. We kruisen elkaar vaak over de middag, we doen dan namelijk net het tegenovergestelde traject.
Ik moet eens op die velgen letten, mogelijks zijn ze inderdaad niet zwart, het zou mij wel opgevallen zijn anders.
Ik moet eens op die velgen letten, mogelijks zijn ze inderdaad niet zwart, het zou mij wel opgevallen zijn anders.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Onze sponsors