Mooie foto's.
Mini's kunnen inderdaad dat effect op mensen hebben

Groeten
Der Abt
Mooie foto's zo met alleen rode Mini's , het is eens iets speciaalsdyna18 schreef:Yup, was echt zeer leuk om daar aan mee te doen. Tot nu toe hebben ze deze rally echter helaas slechts 1x gehouden. Hopelijk doen ze het weer volgend jaar?Ivo schreef:Gave auto van de zaak. Leuk ook dat Ordina een MINI Rally organiseert voor de Ordina-MINI's
.
Ok, ik heb de start post aangepast met foto's.
Ha leuk om te horen dat deze Mini nog steeds rond rijdt.Ordinees schreef:Hooi,
Ik hoop dat je dit berichtje nog krijgt. Ik heb me er speciaal voor aangemeld..
Wilde namelijk melden dat ik Jouw Mini hebtHaha,, ik wilde laten zien aan een collega welke auto ik had.. google Ordina Mini en krijg vervolgens een auto met mijn nummerplaat!! Mijn autootje heeft wat landen gezien! Ik moet er tot September in rijden geloof ik en mag dan een andere uit de pool uitzoeken. Met alle bezuinigingen en ontslagen mogen we voorlopig geen nieuwe auto uitzoeken. Je bent net op tijd weg dacht ik zo!
Nou dooeeeg.. Als je wil kan ik wel een recente foto plaatsen![]()
LoL dat is inderdaad zwaar toeval (of niet, aangezien Google alles van je weetik wilde laten zien aan een collega welke auto ik had.. google Ordina Mini en krijg vervolgens een auto met mijn nummerplaat!!
Ik zeg doen. Je moet alleen wel 3 berichten hebben geplaatst ofzo voordat je op dit forum foto's mag plaatsen.Nou dooeeeg.. Als je wil kan ik wel een recente foto plaatsen![]()
Onze sponsors