En lekkere velgjes
MCMies en zijn nieuwe MCS!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Da's een hele mooie MINI zeg!! Die middenconsole is trouwens ook erg gaaf, is dat een originele MINI accessoire?
Heel veel plezier (wat zeker zal gaan lukken met de JCW kit)
Heel veel plezier (wat zeker zal gaan lukken met de JCW kit)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hier nog een die benieuwd is waar die middenconsole vandaan komt
. Ik heb dit nog nooit ergens gezien en heb toch alle MINI shops wel uitgeplozen... 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MCmies
- Enthousiast

Bericht
Ik had het achteraf waarschijnlijk toch allemaal een keer laten doen en dan had het duurder geweest denk ik.
Wat die Engelse vlag betreft, die komt uit Amerika. Deze center stack zoals ze die noemen heb ik besteld bij www.aestheticreations.net
Echt topservice en kwaliteit. Het zijn niet gewone stickers, maar hebben een bolling. Ik twijfel nog, want ik heb dezelfde center stack ook in het checkered. Die zou op zich meer bij mijn JCW matten passen. Maar ik ben liefhebber van Engeland, dus die UJ vind ik wel gaaf. Ik heb trouwens ook nog stickers liggen voor de side markers. Ook met Engelse vlag en checkered. Ik kon namelijk niet kiezen dus heb ik ze maar allebei genomen. Weegschaal hè
Die zitten er trouwens nog niet op.
Bedankt voor de alle complimenten! Ik dacht, als ik nou aan die geldboom moet schudden, doe het dan gelijk goedhenkietenk schreef:Zo hé, dat is echt een mooie mini!!
Dit is trouwens ook gaaf:
Is dat mini-origineel? Of custom?
Wat die Engelse vlag betreft, die komt uit Amerika. Deze center stack zoals ze die noemen heb ik besteld bij www.aestheticreations.net
Echt topservice en kwaliteit. Het zijn niet gewone stickers, maar hebben een bolling. Ik twijfel nog, want ik heb dezelfde center stack ook in het checkered. Die zou op zich meer bij mijn JCW matten passen. Maar ik ben liefhebber van Engeland, dus die UJ vind ik wel gaaf. Ik heb trouwens ook nog stickers liggen voor de side markers. Ook met Engelse vlag en checkered. Ik kon namelijk niet kiezen dus heb ik ze maar allebei genomen. Weegschaal hè
Die zitten er trouwens nog niet op.
- MCmies
- Enthousiast

Bericht
De spacers zitten er nu op! Ben vrijdag naar Beek gereden en Pieter de monteur heeft ze er voor me op gezet. Ze staan strak! Dat was echt het laatste wat de auto nodig had. De wielen komen nu gelijk met de spatborden, echt vet. Ik zal van de week wat foto's plaatsen.marss schreef:das een lekkere bak!!!!
Spacers zijn nog wel nodig, wielen vallen een beetje in de wielkasten. Of lijkt dat door de foto's. Das echt het enige wat ik kan opmerken. tering, wat een nice ride!!! Veel veilige kilometers and have fun!!!
marss
Onze sponsors