Ja, een setje om hem uit de countryman look te halen zal het een hele andere laten wordenPboy_007 schreef:Mooi hoor maar schreeuwt wel om een verlaging setje
Roland's 2010 R55 Cooper S
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Locatie: Helmond

Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
- Roland B
- Nieuwsgierig

- Locatie: Katwijk
Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
voor de looks zeg ik JA, alleen de praktische kant NEE, raak nu de drempels al af en toe met de bumper.
wie weet na de winter, wil er nu eerst wat meer geluid uit laten komen.
wie weet na de winter, wil er nu eerst wat meer geluid uit laten komen.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Bree
Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
Correctie, je raakt nu drempels met de flapjes onder de bumper. Die kun je er zo afsnijden en de hoogte van die lapjes kun je dus sowieso zakken. Er is ook nog iets tussen standaard hoogte en compleet plat
kijk maar eens hoe Speedy zijn coupé staat. In mijn ogen de perfecte hoogte. Mooi compromis tussen looks en driveability.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Van rubber...
Die zit vast met irritante pinnetje/klipjes, maar is makkelijk te demonteren. Ga ik ook binnenkort doen, want ik schaaf nu overal over de grond. Af en toe is wel leuk, maar dit is te erg
haha
Daarbij word de vering met gebruik van alleen veren echt een stuk harder, terwijl een schroefset het comfort behoud.
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
Bij de 2e generatie is het één grote flapBurnoutBram schreef:Correctie, je raakt nu drempels met de flapjes onder de bumper. Die kun je er zo afsnijden en de hoogte van die lapjes kun je dus sowieso zakken.
Die zit vast met irritante pinnetje/klipjes, maar is makkelijk te demonteren. Ga ik ook binnenkort doen, want ik schaaf nu overal over de grond. Af en toe is wel leuk, maar dit is te erg
Ik zou voor een schroefsetje gaan. Dan kan je de juiste hoogte zelf bepalen.Er is ook nog iets tussen standaard hoogte en compleet platkijk maar eens hoe Speedy zijn coupé staat. In mijn ogen de perfecte hoogte. Mooi compromis tussen looks en driveability.
Daarbij word de vering met gebruik van alleen veren echt een stuk harder, terwijl een schroefset het comfort behoud.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
Roland, geluid en verlaging regel ik voor je. Stuur me een pm
Drempels zijn geen reden om niet te verlagen. Zoals je zelf al zegt, je raakt drempels nu al dus je moet toch al langzaam. Dus dan kan je net zo goed van de nood een deugd maken en er fatsoenlijk bij rijden (excusez m'n Frans)
Dus, wanneer kom je langs?
Drempels zijn geen reden om niet te verlagen. Zoals je zelf al zegt, je raakt drempels nu al dus je moet toch al langzaam. Dus dan kan je net zo goed van de nood een deugd maken en er fatsoenlijk bij rijden (excusez m'n Frans)
Dus, wanneer kom je langs?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht 
Ik rijd 30.000 km per jaar en hier ook enorme drempels/heuvels en kuilen
maar kan prima overheen/doorheen maar je moet niet denken dat je overal overheen kunt springen zoals met een franse auto.
gewoon met beleid en je hoeft echt geen drempel schuin te nemen.
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
thnx manBurnoutBram schreef:Correctie, je raakt nu drempels met de flapjes onder de bumper. Die kun je er zo afsnijden en de hoogte van die lapjes kun je dus sowieso zakken. Er is ook nog iets tussen standaard hoogte en compleet platkijk maar eens hoe Speedy zijn coupé staat. In mijn ogen de perfecte hoogte. Mooi compromis tussen looks en driveability.

Ik rijd 30.000 km per jaar en hier ook enorme drempels/heuvels en kuilen

maar kan prima overheen/doorheen maar je moet niet denken dat je overal overheen kunt springen zoals met een franse auto.
gewoon met beleid en je hoeft echt geen drempel schuin te nemen.
- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
- Roland B
- Nieuwsgierig

- Locatie: Katwijk
Bericht
Uitlaat wordt als het goed is zaterdag wat aan gedaan
, middendemper gaat ertussen uit.
en tja dat verlagen wordt me zowel aan gepraat natuurlijk...... Ik ga er nog eens even hard over nadenken, en eens kijken wat het me gaat kosten..... gaat uiteraard weer niet voor niks
En Speedy, hoeveel cm. ben jij lager gegaan??? (of staan een Coupe en Clubman niet even hoog?)
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
mushrop schreef:Roland, geluid en verlaging regel ik voor je. Stuur me een pm
Drempels zijn geen reden om niet te verlagen. Zoals je zelf al zegt, je raakt drempels nu al dus je moet toch al langzaam. Dus dan kan je net zo goed van de nood een deugd maken en er fatsoenlijk bij rijden (excusez m'n Frans)
Dus, wanneer kom je langs?
Uitlaat wordt als het goed is zaterdag wat aan gedaan
en tja dat verlagen wordt me zowel aan gepraat natuurlijk...... Ik ga er nog eens even hard over nadenken, en eens kijken wat het me gaat kosten..... gaat uiteraard weer niet voor niks
En Speedy, hoeveel cm. ben jij lager gegaan??? (of staan een Coupe en Clubman niet even hoog?)
- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
Nou denk dat die 4,5 cm lager staat.
Als je clubman ook rondom 4,5 a 5 cm verlaagd is het super
Als je clubman ook rondom 4,5 a 5 cm verlaagd is het super

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
Mijn clubman staat ongeveer op dezelfde hoogte als Speedy.
Batje heeft ook ongeveer dezelfde hoogte, maar die rijdt met een andere maat banden dus lijkt hoger te staan
Als je deze hoogte aanneemt vragen mensen ook altijd of die verlaagd is. Lijkt OEM, maar is het niet
Batje heeft ook ongeveer dezelfde hoogte, maar die rijdt met een andere maat banden dus lijkt hoger te staan
Als je deze hoogte aanneemt vragen mensen ook altijd of die verlaagd is. Lijkt OEM, maar is het niet
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- ITSU028
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Oosterbeek

Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
ha, wat herkenbaar....wel/niet verlagen....mooi maar....
Ook mijn F56 is voor dagelijks gebruik, moest dus vooral goed te doen zijn.
Na een kort testritje bij mede forumlid Peter geen enkele twijfel meer.
Je kunt natuurlijk ook 'iets' minder verlagen.
Met 2.5 a 3 cm is het prima sturen en smoelt het zoooo veeel beter
Vwb kosten, kan niet in je knip kijken maar heb toch wel het idee dat hier overheen te komen is
Succes met je keuze
(ikzelf heb iig geen moment spijt
)
Ook mijn F56 is voor dagelijks gebruik, moest dus vooral goed te doen zijn.
Na een kort testritje bij mede forumlid Peter geen enkele twijfel meer.
Je kunt natuurlijk ook 'iets' minder verlagen.
Met 2.5 a 3 cm is het prima sturen en smoelt het zoooo veeel beter
Vwb kosten, kan niet in je knip kijken maar heb toch wel het idee dat hier overheen te komen is
Succes met je keuze
(ikzelf heb iig geen moment spijt
F56S JCW PRO LCI
- frankie
- Volledig MINI minded!

- frankie
- Volledig MINI minded!

- ITSU028
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Oosterbeek

- frankie
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors




















