ewouts schreef:En, wanneer krijg de jouwe witte bonnet stripes? Dan lijken ze nog meer op elkaarJussie schreef:Wat is zij mooi geworden... ze straalden net wat je zegt in nieuw staat.. prachtig, heel gaaf.
In hele grote lijnen herken ik jouw verhaal.. het rijden is elke keer weer een traktatie. Als ik jouw foto's zo ziet lijkt het alsof in mijne zietzo zijn ze niet heel dicht bij elkaar gemaakt maar zijn ook verrassend goed goed onderhouden en bereden..
Mini Cooper S R53 DS
- Jussie
- Nieuwsgierig

Bericht
Dat is wel zo.. maar die komen er denk ik niet op, misschien wel maar ben er nog niet uit hoe of wat ik wil.
Gegrepen door het virus dat Mini schijnt te heten....

- Jussie
- Nieuwsgierig

Bericht
Veel succes
Ik heb Picasa 3, die kan je gratis downloaden. Als je die hebt staat er onderin de balk Collage maken, daar kan je net zoveel foto's plakken als je wil en doormiddel van slepen groter of kleiner maken, dan Collage opslaan en vervolgens bijsnijden en weer opslaan.ewouts schreef:Heb je overigens enig idee hoe ik de foto's onderaan mijn berichten op een lijn / grootte krijg?
Veel succes

- ewouts
- One wheel wonder

Bericht
Thanks Jussie, maar ga het toch eerst op de "Word-wijze" proberen als ik wat meer tijd heb...Jussie schreef:Ik heb Picasa 3, die kan je gratis downloaden. Als je die hebt staat er onderin de balk Collage maken, daar kan je net zoveel foto's plakken als je wil en doormiddel van slepen groter of kleiner maken, dan Collage opslaan en vervolgens bijsnijden en weer opslaan.ewouts schreef:Heb je overigens enig idee hoe ik de foto's onderaan mijn berichten op een lijn / grootte krijg?
Veel succes
- GreyCooperS
- Forum Junky
- ewouts
- One wheel wonder

Bericht
M.b.v. GreyCooperS zijn info gedaan. Plaatjes plakken in Word, evt. bewerken, even groot/klein maken, knippen en plakken in paint op een bepaalde afstand van elkaar, opslaan als .png en uploaden op photobucket, daarna nog ff IMG code plaatsen in profiel en voila. Zie onderstaande...Jussie schreef:Kijk!netjes... hoe heb je het gedaan in Word?
- Jussie
- Nieuwsgierig

Bericht
Ja de avatar is mooi gelukt ook
Zo dat is een hele bewerking zeg.. Met Picasa doe je alles in één en uploaden doe ik dan met TinyPic.. maar het is je goed gelukt en ziet er strak uit.ewouts schreef:M.b.v. GreyCooperS zijn info gedaan. Plaatjes plakken in Word, evt. bewerken, even groot/klein maken, knippen en plakken in paint op een bepaalde afstand van elkaar, opslaan als .png en uploaden op photobucket, daarna nog ff IMG code plaatsen in profiel en voila. Zie onderstaande...Jussie schreef:Kijk!netjes... hoe heb je het gedaan in Word?
Ja de avatar is mooi gelukt ook

- ewouts
- One wheel wonder

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Why? 
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Een kleine en een Mini gaan heel goed samen heb ik me ooit wijs laten maken ..
Wel zonde om dat mooie bakkie weg te doen
Wel zonde om dat mooie bakkie weg te doen
Onze sponsors