Sidemarkers kun je zo aansluiten, hooguit een setje fittingjes, lampjes en draadjes kopen, maar die kosten de wereld niet
JoostB Mini Cooper S - "GP" Winterbanden/Velgen ge
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht

Het aansluiten van de lichtjes voor was ook easypeasy, heb de stadslichten misbruikt als stroompuntje voor
Achter moet ik nog doen, het regende nogal en ik had nog niet echt bedacht waar ik de aansluiting zou maken: nog steeds niet eigenlijk
Die sidemarkers heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan. Was echt een eitje om er op te zettenSven schreef:Dikke bak!![]()
![]()
Sidemarkers kun je zo aansluiten, hooguit een setje fittingjes, lampjes en draadjes kopen, maar die kosten de wereld niet
Het aansluiten van de lichtjes voor was ook easypeasy, heb de stadslichten misbruikt als stroompuntje voor
Achter moet ik nog doen, het regende nogal en ik had nog niet echt bedacht waar ik de aansluiting zou maken: nog steeds niet eigenlijk
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- bezwi
- Mod virus alert!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Gave MINI is dit
veel plezier ermee!!
veel plezier ermee!!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- JoostB
- Nieuwsgierig

Bericht
Thx bezwi!
Ik heb de lampen toch geprobeerd op de Mini maar er inderdaad ook net zo snel er weer af gehaald!
Ik heb ook de Pioneer Avic-X3 met klapscherm ingebouwd, maar waar laat ik al die kastjes die er achter zitten op een nette manier? Ik heb ze nu slordig in het berg vakje gelegd (waar normaal handschoenen kastje zit) maar ik heb er geen klepje voor zitten.
Dit is natuurlijk een grote troep, maar hoe werk ik dit "netjes" weg zonder enige ruimte achter het dashboard?
Ik heb de lampen toch geprobeerd op de Mini maar er inderdaad ook net zo snel er weer af gehaald!
Ik heb ook de Pioneer Avic-X3 met klapscherm ingebouwd, maar waar laat ik al die kastjes die er achter zitten op een nette manier? Ik heb ze nu slordig in het berg vakje gelegd (waar normaal handschoenen kastje zit) maar ik heb er geen klepje voor zitten.
Dit is natuurlijk een grote troep, maar hoe werk ik dit "netjes" weg zonder enige ruimte achter het dashboard?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je daar geen zin in,heb rag,je er een kastje in en prop je die vol
Ik he. Ook een klapscherm en geen dashboardkastje en bij mij past,alles.is gewoon een kwestie van netjes en veel geduld kabelaansluitingen verlengen en netjes weg werken..JoostB schreef:Thx bezwi!
Als je daar geen zin in,heb rag,je er een kastje in en prop je die vol
burn rubber not your soul

- JoostB
- Nieuwsgierig

Bericht
Het scherm etc past er netjes in. Maar de Pioneer heeft er een extra kastje bij waar je de antenne en andere kabeltjes op aansluit. Ook heb ik een apart Bluetooth kastje. Dit gaat echt niet achter de radio in het dashboard passen
Ik moet het daarom wel in het dashboard kastje leggen. Helaas.. Heb je anders foto's Franklyn?
Ik moet het daarom wel in het dashboard kastje leggen. Helaas.. Heb je anders foto's Franklyn?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nope geen fotos maar ik heb,de bleuthoot ook etc etc en ik he. Ook nog eens een interface erachter dus móet passenJoostB schreef:Het scherm etc past er netjes in. Maar de Pioneer heeft er een extra kastje bij waar je de antenne en andere kabeltjes op aansluit. Ook heb ik een apart Bluetooth kastje. Dit gaat echt niet achter de radio in het dashboard passen![]()
burn rubber not your soul

Onze sponsors