Zo even een kleine update van vandaag/vanavond
Uitlaat S rechter gedeelte gemonteerd en een stuk pijp bij aan gelast voor de eindstukken.
Einstukken gemonteerd op proef. Ze zien er van onderen niet uit, maar buitenkant achter de auto wel.
Het geluid is wel behoorlijk .. .. weet ik eigenlijk niet goed te benoemen, ik denk wel behoorlijk ruig.
Laat ik zeggen het knalt er uit. Misschien ook wel iets te .. morgen ff testen ander gooi ik er
nog een klein dempertje bij tussen.
Verder het r56 onder rooster in de voorbumper geplaatst (dit heeft denk ik nog niemand gedaan)
Was wel ff klooien,zagen,slijpen, maar hij past nu.
Voor en achterbumper en de spatbordranden gemonteerd.
Nu eerst ff een paar dagen rust want maandag eerst even met een Cooper bakje aan het werk v/e klant, die
kan nl niet meer in z'n 5 schakelen.
Allemaal een fijn weekend en ik hoop woensdag verder te kunnen met de r56 bovengrille pasmaken.
Dit zal waarschijnlijk wel de grootste problemen opleveren.
@ sven: kom ff langs vandaag, kun je het geluid horen.
Kun je er geen opname van maken??? en ff hier plaatsen???
Ben zelf niet zo technisch.............met telefoons dan
Eindpijpjes zijn gewoon zo goedkoop mogelijk gekocht bij automaterialen zaak en zijn alleen voor de looks.
Het geluid komt echt van de S-demper en is bij nader inzien denk ik nog iets te bruut (voor de politie)
Waarschijnlijk zet ik na de kat nog een stukje pijp met dempertje van de orig one uitlaat erbij tussen.
Of doe ik vanaf de kat er een S-works voorpijp/demper bij tussen, die heb ik nl ook nog liggen.
Nee, bumper is niet los te koop.
Kun je zelf redelijk eenvoudig ook zo maken.
Het grote probleem zie ik nog in de bovengrille, die is van de r56 heel anders als van de r50.
Toch denk ik dat het wel gaat lukken, en dan ziet de voorkant er net ff ietsje anders uit dan met de
normale aero grille.