Nou dat komt echt nog wel heeel erg snelArjan schreef:Nou wij ook!!Maaij schreef:Hoop hem 1 keer in het echt te zien![]()
dansen

Nou dat komt echt nog wel heeel erg snelArjan schreef:Nou wij ook!!Maaij schreef:Hoop hem 1 keer in het echt te zien![]()
dansen
Ja zal wel leuk zijnEelke schreef:Ik klikte net in een ander topic op je banner. Je maakt wel erg mooie dingen. Zou het niet gaaf zijn om een van je eigen kunstwerken op het dak van je Mini te hebben? Origineel, en nog reclame ook.
???Hekel schreef:JAmmer, jammer, jammer; een kunstwerk op je dak zou inderdaad origineler zijn dan die gekopieeerde sticker die je nu hebt. Ik hoop dat je bij het tekenen meer eigen inspiratie hebt dan bij het samenstellen van je MINI!
Juridisch ben ik aan het uitzoeken wat ik kan doen aan het feit dat jij mijn ontwerp 1 op 1 hebt overgenomen, er zit namelijk patent op en is inmiddels verkocht aan de fabriek........![]()
Sommige mensen snappen echt niet meer wanneer zij wel en niet meer welkom zijn en zijn echt compleet van het ganzenbord gevallen.......
Als het aan de fabriek verkocht zou zijn dan moest dat wel bekend zijn. We zullen het navragen als we naar Oxford gaan. En als je zo trots bent op jezelf en niks anders kan zwetsen...waar is je website dan. Goeie reclame dan voor jeHekel schreef:JAmmer, jammer, jammer; een kunstwerk op je dak zou inderdaad origineler zijn dan die gekopieeerde sticker die je nu hebt. Ik hoop dat je bij het tekenen meer eigen inspiratie hebt dan bij het samenstellen van je MINI!
Juridisch ben ik aan het uitzoeken wat ik kan doen aan het feit dat jij mijn ontwerp 1 op 1 hebt overgenomen, er zit namelijk patent op en is inmiddels verkocht aan de fabriek........![]()
Sommige mensen snappen echt niet meer wanneer zij wel en niet meer welkom zijn en zijn echt compleet van het ganzenbord gevallen.......
Weet jij wat ik jammer vind. Mensen die hier de boel komen verzieken. Echt jammerHekel schreef:Ik zal me zelf even voorstellen:
een zeer tevreden MINI Cooper S rijder die een verschrikkelijke hekel heeft aan mensen die alles imiteren net zoals deze site bijvoorbeeld.
In mijn optiek bestaat er maar een echte MINI club..............en dat is absoluut niet deze waarin mensen met naam en toenaam worden genoemd omdat sommige mensen ander ideeen hebben wil nog niet zeggen dat je hier maar alles moet roepen! jammer jammer jammer
Onze sponsors