MarjoleinART & FastBunny: Challenge Striping :)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

16 jan 2006, 14:28

Arjan schreef:
Maaij schreef:Hoop hem 1 keer in het echt te zien
Nou wij ook!! 8) :)) dansen
Nou dat komt echt nog wel heeel erg snel :) We kunnen haast niet wachten tot een meet, en natuurlijk zien we jullie allemaal in Engeland!!! :))
Afbeelding
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

16 jan 2006, 17:00

Ik klikte net in een ander topic op je banner. Je maakt wel erg mooie dingen. Zou het niet gaaf zijn om een van je eigen kunstwerken op het dak van je Mini te hebben? Origineel, en nog reclame ook.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

18 jan 2006, 11:06

Eelke schreef:Ik klikte net in een ander topic op je banner. Je maakt wel erg mooie dingen. Zou het niet gaaf zijn om een van je eigen kunstwerken op het dak van je Mini te hebben? Origineel, en nog reclame ook.
Ja zal wel leuk zijn :) Maar ik denk niet dat ik Mike zo ver krijg >)
Maar er komt wel een sticker achterop te zitten met mijn logo :) Maar ik denk dat mensen dat niet zo goed zullen zien, ze moeten maar eens proberen een Cooper S bij te houden :wink: Maar bij een stoplicht hebben ze al de tijd om mijn site op te schrijven :)

Maar wie weet dat we dat ooit wel eens doen, woensdag gaan ze eerst de sticker van de S goedplakken :D Maar misschien over een tijdje. Maar iig leuk dat je even op mijn site geweest bent :mrgreen:
Afbeelding
He
Hekel

Sticker op dak!

04 feb 2006, 13:01

verwijderd
Laatst gewijzigd door Hekel op 04 feb 2006, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2006, 14:00

???
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Sticker op dak!

04 feb 2006, 14:02

Hekel schreef:JAmmer, jammer, jammer; een kunstwerk op je dak zou inderdaad origineler zijn dan die gekopieeerde sticker die je nu hebt. Ik hoop dat je bij het tekenen meer eigen inspiratie hebt dan bij het samenstellen van je MINI!

Juridisch ben ik aan het uitzoeken wat ik kan doen aan het feit dat jij mijn ontwerp 1 op 1 hebt overgenomen, er zit namelijk patent op en is inmiddels verkocht aan de fabriek........ :p

Sommige mensen snappen echt niet meer wanneer zij wel en niet meer welkom zijn en zijn echt compleet van het ganzenbord gevallen....... >:(
???
Moet dit humor zijn...? :{
Ik denk dat je maar eens wat duidelijker moet zijn!

Bovendien stelt iedereen zich hier op het forum even voor!
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Sticker op dak!

04 feb 2006, 15:30

Hekel schreef:JAmmer, jammer, jammer; een kunstwerk op je dak zou inderdaad origineler zijn dan die gekopieeerde sticker die je nu hebt. Ik hoop dat je bij het tekenen meer eigen inspiratie hebt dan bij het samenstellen van je MINI!

Juridisch ben ik aan het uitzoeken wat ik kan doen aan het feit dat jij mijn ontwerp 1 op 1 hebt overgenomen, er zit namelijk patent op en is inmiddels verkocht aan de fabriek........ :p

Sommige mensen snappen echt niet meer wanneer zij wel en niet meer welkom zijn en zijn echt compleet van het ganzenbord gevallen....... >:(
Als het aan de fabriek verkocht zou zijn dan moest dat wel bekend zijn. We zullen het navragen als we naar Oxford gaan. En als je zo trots bent op jezelf en niks anders kan zwetsen...waar is je website dan. Goeie reclame dan voor je :s
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 feb 2006, 16:41

@Hekel: Stel je eens voor als je durft! Wie kritiek levert moet ook zo volwassen zijn om zichzelf bekend te durven maken.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
He
Hekel

04 feb 2006, 16:42

verwijderd
Laatst gewijzigd door Hekel op 04 feb 2006, 18:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 feb 2006, 16:57

Maar nu weten we nog steeds niks van je. Zeg nou gewoon wie je bent, waar je vandaan komt en waarom je zo'n 'bad temper' hebt op dit moment??? Hebben wij of iemand hier jou iets misdaan? Je snapt toch wel dat een reaktie als die van jou 1000 vragen oproept?
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

04 feb 2006, 17:11

Hekel schreef:Ik zal me zelf even voorstellen:

een zeer tevreden MINI Cooper S rijder die een verschrikkelijke hekel heeft aan mensen die alles imiteren net zoals deze site bijvoorbeeld.
In mijn optiek bestaat er maar een echte MINI club..............en dat is absoluut niet deze waarin mensen met naam en toenaam worden genoemd omdat sommige mensen ander ideeen hebben wil nog niet zeggen dat je hier maar alles moet roepen! jammer jammer jammer :evil:
Weet jij wat ik jammer vind. Mensen die hier de boel komen verzieken. Echt jammer :mad:
Als jij zo'n hekel hebt aan dit forum, dan snap ik echt niet wat jij hier komt doen? Blijft dan gewoon bij je eigen favorieten MINI forum en verziek het niet voor andere mensen.

Post eens een foto van jou MINI Cooper S? Ben benieuwd wat er uniek eraan is. De opties die Marjolein erop heeft kan je gewoon als optie bestellen. Is dan toch geen imitatie? Net of jij er als eerste bij was?

Vraag me idd af waarom al deze negatieve reacties :cry:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2006, 17:15

Oke, ik weet wat Meneer of Mevrouw Hekel wil bereiken maar ik kan je nu al zeggen dat dit niet gaat lukken.

We hebben hier een buitengewoon plezierig en ongecensureerd forum en dat willen we graag zo houden.

Enige weken geleden hebben we al de discussie over MINI2 gehad en daarin heb aangegeven dat iedereen welkom was om hun mening te geven.
Aan de manier van posten krijg ik het idee dat je al langer op de hoogte bent van dit forum en waarschijnlijk al enige tijd meekijkt. Je had toen je gal moeten spuwen....

Grappig hè, hoe zijn/haar laatste post alleen maar over de NewMINIclub gaat.
Ik heb me vermoedens wie het zou kunnen zijn hap
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 feb 2006, 17:18

Mr Hekel,
Maakt mij niet echt erg veel uit waar je verhaal over gaat maar: je bent duidelijk en geeft openheid van zaken, of je blijft wazig doortypen en we blijven je zien als "een van de zielige zure internetters" .
Dan kan dit gewoon op slot en je delete dit forumadres van je PC , we vergeten elkaar en we leven nog lang en gelukkig!

Maar verder alles goed thuis? :roll:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 feb 2006, 17:21

@Hekel: Bovendien kom je niet bepaald over als een 'tevreden' MINI Cooper S-rijder, maar meer als een 'gefrustreerde' MINI Cooper S-rijder.
Erg jammer, want daar zijn MINI's en ook Miniclubs toch veel te leuk voor?
Waarom buig je als die negativiteit niet om in wat positiefs? Hou me ten goede ik ben ook geen voorstander van kopieergedrag anders reed ik wel in 1 van de meest verkochte auto's van dit moment en niet in een MINI.
Met een MINI wil je je toch een beetje onderscheiden van de gemiddelde weggebruiker. Het leuke van een MINI is, dat je er zoveel kanten mee op kunt qua exterieur en interieur.
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 feb 2006, 17:25

Ik zou zeggen laat zitten en laten we ons weer focussen op iets anders.
Zonde van de tijd er zijn andere leuke dingen die MINI ons biedt. :P
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 04 feb 2006, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Show your ride”