Daarom reed ik met non-runflat banden met een hoge loadindex, maar dat schijnt niemand hier opgepikt te krijgen...Hans schreef:Meer comfort = minder scherptequattro gmbh schreef:Rijd je nog met runflats? Normale banden geven meer comfort.
Mooi MINI
Maar het ligt eraan wat je ermee wil gaan doen of wat je verwacht van je Mini.. Schroefset is top, mijn AST was comfortabeler dan mijn works setje op sommige wegen, neem een schroefset waar ook de hardheid verstelbaar is altijd handig als je een keer het circuit op gaat.
Mijn Mini JCW
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Als je zo te spreken bent over die schroefset, waarom zou je 'm nu dan alweer proberen te verkopen?mushrop schreef:Ik heb een KW schroefset onder m'n R53 en daarvoor had ik 3 cm verlagingsveren. Met de schroefset is 'ie veel minder hard geworden, terwijl 'ie wel een stuk lager is. Hobbels komen lang niet zo hard door en de balans van de auto is veel beter. Een absolute vooruitgang mag ik wel zeggen. Mijn schroefset is te koop.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Omdat er misschien wat anders komt......Berry M schreef:Als je zo te spreken bent over die schroefset, waarom zou je 'm nu dan alweer proberen te verkopen?mushrop schreef:Ik heb een KW schroefset onder m'n R53 en daarvoor had ik 3 cm verlagingsveren. Met de schroefset is 'ie veel minder hard geworden, terwijl 'ie wel een stuk lager is. Hobbels komen lang niet zo hard door en de balans van de auto is veel beter. Een absolute vooruitgang mag ik wel zeggen. Mijn schroefset is te koop.
Onze sponsors