A black-pink ride is born! --> Nieuwe zwarte mod!!!
- ValentijnK
- Mod virus alert!

- MINIchica
- Mod virus alert!

Bericht
Niet schrikken hoor, wordt max. -3 cm en dat kan niet zoveel kwaad geloof ik
Ga je nog verder verlagen en ook nog eens tunen dan wordt de versnellingsbak er niet bepaald gelukkiger van!
Hey Valentijn!ValentijnK schreef:Mooie plannen zeg! Is een mooie lijst! En toch maar wel verlagen...
Niet schrikken hoor, wordt max. -3 cm en dat kan niet zoveel kwaad geloof ik
Ga je nog verder verlagen en ook nog eens tunen dan wordt de versnellingsbak er niet bepaald gelukkiger van!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh...wat voor last heeft je bak van een verlaging?...gewoon omlaagMINIchica schreef:Hey Valentijn!ValentijnK schreef:Mooie plannen zeg! Is een mooie lijst! En toch maar wel verlagen...
Niet schrikken hoor, wordt max. -3 cm en dat kan niet zoveel kwaad geloof ik![]()
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
nou, een cooper heeft al niet een al te beste versnellingsbak. En dan verlagene EN tunen vinden ze over het algemeen niet erg fijn. Maar er staat hier wel ergens op het forum wat je er aan kan laten doen.....even de zoekfunctie gebruiken zou ik zeggen.GreyCooperS schreef:mmhh...wat voor last heeft je bak van een verlaging?...gewoon omlaagMINIchica schreef:Hey Valentijn!ValentijnK schreef:Mooie plannen zeg! Is een mooie lijst! En toch maar wel verlagen...
Niet schrikken hoor, wordt max. -3 cm en dat kan niet zoveel kwaad geloof ik![]()
- MINIchica
- Mod virus alert!

Bericht
Na al die verschrikkelijke sneeuw en zoutbende op de weg eindelijk weer eens een blinkend schoon zwart monster voor de deur en dan maar meteen m'n eerste (en misschien ook wel m'n laatste?!
) mod van 2010 erop geknald

Een beschermengeltje kunnen we altijd wel gebruiken!

Een beschermengeltje kunnen we altijd wel gebruiken!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Supermod! Ik heb vandaag ook een supermod ontvangen van mister postman