Steven - Mini Cooper S - R56 - VERKOCHT
- Steven
- Mod virus alert!

Bericht
Steven - Mini Cooper - Per Total + sneak peak new car!
Helaas eind november vorig jaar mijne Mini tegen nen boom geplakt.. Per total..
Pas 2 maanden nadat het echt een zalig fietske begon te worden. Had er heel veel plezier mee.
Dan tot in agustus dit jaar rondgereden met een Mini One D (75pk
)

Maar nu heb ik ne nieuwe Mini
De meeste kennen hem wel, pics volgen binnenkort!

Dan tot in agustus dit jaar rondgereden met een Mini One D (75pk

Maar nu heb ik ne nieuwe Mini

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

- Steven
- Mod virus alert!

Bericht
@ m4TTi: Das de eerste bocht naar rechts om de E314 op te rijden als je van de E40 komt.
@peter: inderdaad.. Gewoon nogal glad en dan met zomerbandjes die al wat minder profiel hebben. Eerst overstuur en dan andere kant uitgevlogen.
@Sven: Gelukkig had ik niets, wel stom dat ik net dat ene boompje moest raken. Nu ja, den opvolger is super!
@maus105: Jep jep, verkocht aan denizg
@nielz: ja den deze wil ik ni crashen
Das mijn droomkar 
@mini7benno: Haha nee nee, modder remt je nu eenmaal niet echt af. Na de boom te raken, ben ik nog 360° gedraaid en dan pas tot stilstand gekomen
De pics volgen morgen wel van de nieuwe!
@peter: inderdaad.. Gewoon nogal glad en dan met zomerbandjes die al wat minder profiel hebben. Eerst overstuur en dan andere kant uitgevlogen.
@Sven: Gelukkig had ik niets, wel stom dat ik net dat ene boompje moest raken. Nu ja, den opvolger is super!
@maus105: Jep jep, verkocht aan denizg
@nielz: ja den deze wil ik ni crashen
@mini7benno: Haha nee nee, modder remt je nu eenmaal niet echt af. Na de boom te raken, ben ik nog 360° gedraaid en dan pas tot stilstand gekomen
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
1, Je hebt geluk gehad.
2. Je reed waarschijnlijk ver boven de toegestane snelheid
Ik denk 2 dingen:Steven schreef:@ m4TTi: Das de eerste bocht naar rechts om de E314 op te rijden als je van de E40 komt.
@peter: inderdaad.. Gewoon nogal glad en dan met zomerbandjes die al wat minder profiel hebben. Eerst overstuur en dan andere kant uitgevlogen.![]()
@maus105: Jep jep, verkocht aan denizg![]()
@nielz: ja den deze wil ik ni crashenDas mijn droomkar
@mini7benno: Haha nee nee, modder remt je nu eenmaal niet echt af. Na de boom te raken, ben ik nog 360° gedraaid en dan pas tot stilstand gekomen![]()
1, Je hebt geluk gehad.
2. Je reed waarschijnlijk ver boven de toegestane snelheid
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo gelukkig dat je niks had!!!!! het ziet er altijd akelig uit zo n mini.
Veel pleziet met je next ride!
Veel pleziet met je next ride!
Onze sponsors