ITSU's Clubman S..
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Dikke Clubman, btw zou coendek je geen velgen kunnen verkopen, want ik geloof dat hij hele dikke velgen had liggen (hartge: ofzoiets) die echt vetjes zoude staan op je mini. 

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanx
Yip, ben hier en daar al aan het rondsnuffelen..zwarte R105'jes lijken me wel wat...
Echter, voor 2008 is het autobudget en alles wat daaraan verbonden is definitief tot de bodem gezakt!
In 2009 nieuwe ronde nieuwe kansen
(houdt natuurlijk niet in dat wat kleinere modjes ik nog wel kan "verkopen" aan m'n wederhelft
)

Yip, ben hier en daar al aan het rondsnuffelen..zwarte R105'jes lijken me wel wat...
Echter, voor 2008 is het autobudget en alles wat daaraan verbonden is definitief tot de bodem gezakt!
In 2009 nieuwe ronde nieuwe kansen
(houdt natuurlijk niet in dat wat kleinere modjes ik nog wel kan "verkopen" aan m'n wederhelft

F56S JCW PRO LCI
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Hij is helemaal goed. Handsome Clubman!!!!!!!!!!!! Wel komen SHOWEN hoor met de kalendermeet!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
hihi, een bosje bloemen doet wonderenITSU028 schreef:(houdt natuurlijk niet in dat wat kleinere modjes ik nog wel kan "verkopen" aan m'n wederhelft![]()
)

Hij is helemaal goed. Handsome Clubman!!!!!!!!!!!! Wel komen SHOWEN hoor met de kalendermeet!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Al gaat me dit meer dan een bosje bloemen kosten...maar goed, ik heb nog even de tijd om punten te scoren bij moeders,schoonmoeders en al dan niet meer
Laten we zeggen, ivm een goed doel moet ik echt op 7-12 richting Waardenburg
Hope 2 see you soon!
Haha...ok..ok...ik ga m'n uiterste best doen.Pretty Cooper schreef:hihi, een bosje bloemen doet wonderenITSU028 schreef:(houdt natuurlijk niet in dat wat kleinere modjes ik nog wel kan "verkopen" aan m'n wederhelft![]()
)
![]()
gr, PC
Al gaat me dit meer dan een bosje bloemen kosten...maar goed, ik heb nog even de tijd om punten te scoren bij moeders,schoonmoeders en al dan niet meer

Laten we zeggen, ivm een goed doel moet ik echt op 7-12 richting Waardenburg

Hope 2 see you soon!
F56S JCW PRO LCI
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hele mooie Clubman!! Vooral dat PW dak maakt hem zo mooi! ;-)
Goeie smaak
!
Greg
Goeie smaak

Greg
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors