Dat gaat niet Fred.. heb hem achter al hoger gezet omdat hij constant aanliep in de wielkastenFred schreef:17" for the win, dikke wielen man. Staat goed zo, mogen achteraan wel nog iets breder komen
.
Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
kan nu met moeite met mijn vinger ertussendoor dus prima zo..
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo kleine update
Vandaag pakketje met Angel eyes binnen gekregen van Maarten. Morgen hoop ik het pakketje met de VDO meters binnen te krijgen
Gister even mijn amber interieur led's erin gezet, iets geler dan amber maar ziet er mooi uit.
En vanmiddag kwam het telefoontje al van een vriend van mij die erg handig is met rvs. Hij heeft voor mij een rechte pijp gemaakt die de JCW middendemper moet gaan vervangen om iets meer geluid te krijgen

Vandaag pakketje met Angel eyes binnen gekregen van Maarten. Morgen hoop ik het pakketje met de VDO meters binnen te krijgen
Gister even mijn amber interieur led's erin gezet, iets geler dan amber maar ziet er mooi uit.
En vanmiddag kwam het telefoontje al van een vriend van mij die erg handig is met rvs. Hij heeft voor mij een rechte pijp gemaakt die de JCW middendemper moet gaan vervangen om iets meer geluid te krijgen

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Knap stukkie werk !!!
Ik was dit ook ooit van plan , misschien zelfs met katvervanger erbij ..
Dus ik hoor graag je bevindingen van deze coole mod ..
Goed bezig Menno
..
Gr Geer
Ik was dit ook ooit van plan , misschien zelfs met katvervanger erbij ..
Dus ik hoor graag je bevindingen van deze coole mod ..
Goed bezig Menno
Gr Geer
- tysie
- Be Mini

Bericht
In ieder geval weer lekker bezig Menno
Maak ff een mooie soundclip als de pijp eronder zit, ben heel erg benieuwd.
Wellicht dat die vriend van Menno er ook een voor jou in elkaar kan lassenBerthil schreef:Ziet er netjes uit die pijp
Als je hem ooit gaat verkopen mag je mij eerst een PM sturen
In ieder geval weer lekker bezig Menno
Maak ff een mooie soundclip als de pijp eronder zit, ben heel erg benieuwd.
Onze sponsors