Ik wacht nog ff met de kooi tot de gordels er zijn. Dan kan ik ze beide in 1x inbouwen. Hopelijk voor zondag, want dan heb ik het erin voor het zandvoort event. Op dit moment nog een lampje, maar dat komt omdat ik 2 airbags softwarematig uitgeschakeld heb. Als ik een nieuwe kabel heb, kan ik dat ook weer terugdraaien, en ben ik helemaal clear.
Edit: Geschatte leverdatum gordels: de 17e. Moet lukken dus....
Ik vind die scoop heel vet, maar valt me nu pas op dat hij alleen van boven open is en van voor dicht. Dacht altijd dat hij van voor ook open was (nu is dat natuurlijk wel te "dremelen", maar of de algehele sterkte daar beter van wordt.......)
Weer wat updates.
Rolbeugel is 3cm ingekort zodat ie niet meer tegen de hoofd airbags drukt en voorzien van een vers laagje verf.
Schroth QuickFit Harnass ook gemonteerd. (Schouder pads ben ik vergeten te bestellen )
Zal zo ff een foto maken van de bevestiging. Komt erop neer dat het zo zit gemonteerd:
@Rag, eruit halen? Nee, komt later mss wel, ik vind het kunnen wisselen tussen origineel en 4-punts wel een voordeel.
Daarnaast knal ik ook niet elke dag DTM style naar m'n werk.
(wel gedaan, maar na 2x bijna rijbewijs kwijt, rijdt deze pussy tegenwoordig een stuk braver)
Net nog even het bodywork wat onder de achterbank zit ge-plasti-dipped.
Daar zaten dikke krassen en beschadigingen van de 1e x dat er in deze MINI een rolbeugel geplaatst werd. Was ook niet gek als je beseft dat ie nu 3cm is ingekort en nu eigenlijk pas lekker past.
Het ziet er nu iig weer lekker strak uit.
Tevens kun je op de foto zien hoe deze gordels achter vast zitten.